Saturday, October 01, 2005

בהסוואה

השם הסליזי של ג'יגולו לטיני ש-Pepe Deluxe בחרו לעצמם רק מנסה להסתיר את העובדה שהם בכלל פינלנדים (שוב מוזיקה סקנדינבית! משהו פה מסריח...). גם המוזיקה שלהם לא נושאת שום מאפיין סקנדינבי או מאפיין מובהק אחר. היא פשוט טובה.
באיחור אופנתי (כמובן), אני לא מפסיק לטחון את
Beatitude שלהם מ-2003, שהוא דיסק של פריסטייל אמיתי, כזה שעובר חופשי מסגנון לסגנון בלי להשאיר שום עקבות, ובקלות אפשר לחשוב שהוא בכלל אוסף. סוג של פסקול ממש כיפי שכל אחד ימצא בו משהו שהוא אוהב. קשה לי להסביר איך ולמה אבל כל פעם כשנגמרות ה-72 דקות שלו אני מתקשה להזכר מה היה כל כך מטריד קודם ושוקע לאוירת יום שישי בים.
איך שלא יהיה, פינים או מקסיקנים, אוסף או לא אוסף, זה חתיכת דיסק ברמה שמסיבות תמוהות שמר על פרופיל נמוך (או ששוב אני בפיגור המסורתי שלי).

Pepe Deluxe – Indifference
Pepe Deluxe – Numa

0 comments: