Thursday, November 03, 2005

?האלבום הכי טוב שלא שמעתם

את הכותרת הזאת לקחתי מאמאזון, מהביקורות על You all look the same to me של Archive.
אין לי מושג אם שמעתם או לא, אם מישהו מכיר את ההרכב המוזר הזה. קשה לי להאמין שדבר כ"כ טוב לא צבר עדת מעריצים שצמאים ליציאה הבאה שלהם. מצד שני פנדורה לא מכירה אותם, Allmusic ו-Amazon מכירים חלקית. מצד שלישי אני מודע לעובדה שאלבומים והרכבים שאף אחד לא מכיר הם בדיוק האובססיה של קהל הקוראים שלנו. אז מקסימום לא חידשתי כלום, אבל בכל זאת.
למה הרכב מוזר? כי אחרי שהוציאו באמצע הניינטיז את אחד האלבומים המושלמים האלה, שאי אפשר למצוא מה אפשר לשפר בהם, כזה שאפשר לכתוב לפיו את ההגדרה של טריפ-הופ ולשכנע איתו כל אחד מה כ"כ נהדר בז'אנר הזה, אחרי זה הם מביאים לנו מין רכיכת פופ חלושה שנשמעת כאילו היא באה ממנהרת הזמן (הסדרה, התקופה, תבחרו אתם), ואז חוזרים בשלישית עם אלבום מופת נוסף, בסגנון אחר לגמרי, פינק-פלוידי באיכות, בעומק ואפילו בסגנון, שממשיך אחרי שנה-שנתיים לעוד אחד כזה אבל פחות מעניין כי הוא נשמע כמו כל מה שלא נכנס לקודם, וזה כנראה המשפט הכי ארוך שכתבתי בחיים שלי.
בקיצור - Londinium חובה, Take my head רק בשביל שיר הנושא, You all look the same to me מדהים, Noise נשמע כמו שאריות ועדיין טוב, ומסתבר שיש גם פסקול ואנפלאגד שעוד לא שמעתי בעצמי.
באתר של הלהקה יש טונות של חומר, אודיו, וידאו ומה שרק תרצו. בתאבון.

www.archives-archive.com

1 comments:

Anonymous said...

כשעבדתי בפיקדילי עליה השלום לונדיניום היה אחד האלבומים האהובים עלינו. למרות זאת לא נהפך לטרנד מעולם. איך אמר וונגוט, ככה זה.