Tuesday, December 13, 2005

יחסינו לאן + צדדים חדשים

לא קל לתחזק בלוג שאחד הכותבים בחזקת נעדר (אדם, אם אתה שומע אותי צור קשר עם אמא ואבא), השני עסוק באתר החדש שלו ובלהתחבא מהרשויות השבדיות שהתחילו לדפוק על דלתות של משתפי קבצים במשקל קל והשלישי נאבק שבועות בחברת הטלפונים הבריטית שקיבלה הנחיה ישירה מהמלכה שאוסרת לחבר אותו לאינטרנט. בתנאים לא תנאים, תוך כדי גניבת אינטרנט מהשכנים, ועם הבטחה לחזור בקרוב, אני מביא לכם את הפוסט הבא.
את המגזין TimeOut אין שום סיבה להציג. אני כמובן לא מדבר על הז'ורנל המקומי בישראל (שמנסה להתחרות ב'עכבר העיר' ואיכשהו יוצא שהוא מתמודד בכלל מול 'רייטינג') אלא על הגרסה הרצינית יותר של המגזין שיוצאת בערים רק-קצת-יותר-גדולות מתל אביב. בקיצור, מגורילה שכזאת, הכי הרבה אפשר לצפות שתבוא איזה הפתעה בדמות שניים-במחיר-אחד למוזיאון חיל השריון הבריטי ולא ליציאה הזאת. הקונספט מגניב לגמרי – אושיה מוזיקלית מקומית נבחרה להיות מדריך הטיולים שלכם בעיר הגדולה. בשונה מלונלי פלנט ושאר מזיקין, האושיה תיקח אותכם למקומות שכנראה לא הייתם מגיעים אליהם בלי הנחיה ממקומי אמיתי, עדיף אחד בעל אורינטציה חזקה למוזיקה. שלרגע לא תחשבו שמדובר פה בספר או באיזה אתר פלאש מרדים – המדיה שנבחרה לתענוג הזה היא דואלדיסק ,שזה CD מצד אחד ו-DVD מצד שני (קצת כמו ספרקלטת רק בלי שלמה אבס), כשה-CD הוא קומפילציה משובחת שנבחרה בקפידה על ידי האושיה וב-DVD הולכים איתו יד ביד למקומות המומלצים. אם לא השתכנעתם עד עכשיו זה רק בגלל שלא עשיתי ניימדרופינג לאושיות המדוברות: פישרספונר לניו יורק, איוון סמדג' לפריז, ודמיאן לזרוס ללונדון.
בקיצור, תענוג לכל החושים, מתנת חנוכריסמס מושלמת שאני אשמח לקבל. תודה.

1 comments:

Unknown said...

Well, knowing 0 out of 3 of the names i guess i should go and stand in the corner and think of the lousy music I listen to.

btw, I guess you didn´t get a hold of the NYC copy, but for the slight chane you did - anything interesting I should look for?