Monday, May 01, 2006

טוב שם טוב

לאמא שלי יש את הנטיה הבלתי נסבלת לחרוץ את דינם של סרטים על פי השם שלהם. דבילי, אני יודע. עשיתי כל מה שיכולתי במהלך השנים בשביל לשנות את זה ואני חושב שיש התקדמות, אבל היא עוד לא לגמרי איפה שהייתי רוצה שהיא תהיה (בית אבות?). בשל ההעדפה הביזארית הזאת אימי היקרה, שעוד תקבור את כולנו, תעדיף לעולם לראות סרטים כמו "רוחות של תשוקה" על פני "גוסטדוג". נו מילא.
כל זה לא היה באמת אכפת לי בשלב הזה של חיי, אלמלא הייתי מגלה שסימפטומים ראשונים מופיעים במחוזותי; כשגיליתי שיש להקה שנקראת I Love You But I Chosen Darkness הייתי כל כך מוקסם מהשם האינפנטילי שהייתי חייב לבדוק מה עומד מאחוריו. המציאות, כמו תמיד, מלאת הפתעות (עוד לא אמרתי טובות או רעות). החבר'ה האלה מאוסטין טקסס הוציאו את הבכורה, Fear Is On Our Side, לפני חודש ובניגוד לשם שלהם, האלבום רציני לגמרי. רצינות תהומית. הם נותנים עוד פרשנות לכל הסצינה הרוק-אינדי-גותית שמלבלבת לה בזמן האחרון, ואצלם הכל במקום, מהונדס. שום צליל לא שם במקרה. אין אנרגיות מתפרצות או גיטרות שקורעות את האוזן. אבל יש אוירה. כזאת שגורמת לי לראות מול העיניים את ההיא מהתיכון שלבשה מעיל גשם שחור ארוך גם ביולי, כמעט אף פעם לא חייכה, נראתה תמיד קצת דיסטרבד אבל משהו בעיניים שלה רק גרם לי רק לרצות ולהכיר אותה טוב יותר. אני בטוח שגם היום, כשהיא כבר בטח נשואה+2 ורואה עם בעלה המקריח רק קומדיות רומנטיות, היא עדיין הייתה אוהבת אותם.

ILYBICD – According to Plan
ILYBICD – If It Was Me

0 comments: