Thursday, June 08, 2006

די כבר, נו

די כבר, נו, די. אני לא יכול יותר. נשבר הזין מכל הלפלפים החננות הרגישים האלה עם הגיטרות שצצים בכל פינה. די, חלאס. נשבר הזין מכל היינס לקמנים והארלנד אויים וכל הסקנדינבים האלה. הכל כזה חיוור ומעפאן. פעם היה אליוט סמית, קצת עצוב ועם קול של הומו, אבל לפחות היה רק אחד, לא שלוש-מאות ככה שזה היה בסדר. אבל אלה, אלה כמו ג'וקים: אחד מת באים לך עשרים. וכולם חמודים ועדינים כאלה עם עיני עגל ובלונד מתנפנף. די, נשבר הזין גם מכל הבלונד המתנפנף הזה. לאן שאני לא מסתכל אני רואה בלונד מתנפנף. זה מה שאמרתי אז אמרו לי 'למה אתה סתם אומר? הנה, יש את ההוא, חוזה גונזלס, לא בלונדיני'. וואלה, לא בלונדיני אבל היה מת להיות, אז במקום להיות בלונדיני בעצמו הוא עושה מוזיקה של בלונדינים יפי נפש שכל כך משעמם להם שהם אמרו 'למה רק אנחנו? בואו נעשה שלכולם יהיה משעמם'. והגונזלס הזה גם כן, אני מתערב איתכם שסבא שלו לא מדבר איתו מרוב שהוא מבייש את כבוד המשפחה עם המוזיקה שלו המשעממת הזאת.
יאללה, נמאס, נמאס, שיביאו כבר איזה משהו כזה טוב , איזה משהו כזה ממקום חם ולא מהארצות האלה שאוכלים רק דג מלוח ותפוחי אדמה. שיביאו משהו מדרום אמריקה, או, או מארגנטינה. אה, וגם אולי כדאי גם שזאת תהיה איזה אחת כוסית שחבל על הזמן שגם נשטוף ת'עיניים. טוב, נו, אז לא כוסית.

Juana Molina – Rio seco
Juana Molina – Micael
http://www.juanamolina.com

6 comments:

Anonymous said...

דווקא השיר של חוזה גונזלס מהפרסומת לסוני לא רע בכלל.

Anonymous said...

זה לא שלו, זה ראבר של להקה בשם

the knifes

Anonymous said...

חבל לך על הזמן,"אח" שלי.
לך לשטוף את העיניים והאוזניים עם מושיק עפפיה והבובה של שרית חדד.
זה בהחלט מספיק טוב בשבילך.
תחפש גם באתר "רשימות", יש שם כמה מרוקאים מקופחים,איזה מואיז ואיזה שמואלוף.
תחליפו חוויות.

Anonymous said...

בכל אופן הקאבר שלו נשמע טוב

Roi said...

דוד, אתה גדול! בסופ"ש היה מפגש פסגה של מונו-קרייב ואנחנו שוקלים ברצינות לתת לך במה קבועה. אתה כוכב, מי שלא תהיה

Shachar said...

לא, לא, ברצינות עכשיו דוד, אני טסתי לסטוקהולם לדיון חירום בנושא. תכתוב איזה משהו, לא חשוב מה, אנחנו נפרסם, מבטיחים