Sunday, August 20, 2006

אנחנו על המפית

אוף, מאיפה מתחילים? אולי מזה שהבוס כבר מזמן היה צריך לפטר אותי. כבר יותר מחודש שלא כתבתי כאן כלום. שבועיים בחום הבלתי נתפס של פורטוגל עשו לי מהמוח פירה ואז אני חוזר לקיץ הנעים של שבדיה בדיוק בזמן לקצת סלט חדשות מלחמה ברוטב ביקור של אמא, ולקינוח שקעתי לתוך פרוייקט תובעני אם כי מענג, כמו שקינוח טוב צריך להיות. שלא יגידו שאין לי תירוץ, ואפילו אחד שמתובל היטב בדימויים קולינריים, זה בטח שווה עוד כמה נקודות.
Anyway, מתברר שהבלוג הקטן שלנו צובר קוראים בקצב הולך וגובר ולקראת שנה להולדתו אנחנו מתחילים להשתכנע שיש לנו קהל ממש ולא סתם באג בקאונטר כמו שחשבנו.
אז חשבתי לעצמי, זאת הזדמנות טובה לנקות קצת את השולחן מכמה דברים שהצטברו. אולי לא הדברים הכי חדשים ובטח לא הכי מסעירים שיש, אחרת הם כבר היו מופיעים כאן אבל בכל זאת, "למי שלא מכיר" וכל החארטה הרגילה...

Psapp הם צמד בריטי שכנראה התחיל את דרכו בחנות צעצועים והמשיך לאלקטרוני-טריפ-הופ נעים וקצת שונה. לפעמים הם מבריקים בלחנים טובים מאוד, בשאר הזמן יש בעיר סאונד אפקטס מגניבים. והם גם טוענים שהם הלהקה היחידה שאומצה רשמית ע"י החתולים. What the…
אנה טרנהיים (Anna Ternheim) היא סינגרסונגרייטר שבדית (או אולי בעצם נורבגית? עזבו אותכם, זה אותו דבר, רק שלנורבגים יש ימבה נפט, הנופים הכי יפים בעולם והמזג אויר השני הכי גרוע - אחרי גרינלנד וסיביר שמתהדרים במקום הראשון. אה, כן, ומבטא דבילי. לשבדים יש את איקאה, אבבא ומצברוח קצת יותר טוב. חוצמזה זה אותו דבר) שהוציאה השנה אלבום נעים בשם Somebody outside שמגיע עם כל השירים בגירסת האולפן ובגירסה הערומה, עם סאונד של אולפן ביתי. יש כל כך הרבה אמנים שהייתי רוצה לשמוע ככה (נגיד, סופיאן סטיבנס, לא הייתם רוצים לשמוע אותו בלי תזמורת כלי הנשיפה על אקסטא?)
The Aggrolites, להקת רגאיי שב-Vice כתבו עליהם שהם נשמעים כאילו הם מצאו מכונת זמן ומכל הדברים שאפשר לעשות עם מכונת זמן הם בחרו לחזור לסבנטי'ז לאיזה חוף בג'מייקה, לעשן עם בוב מארלי וללמוד ממנו איך עושים רגאיי כמו שצריך. מי אמר "בחזרה לעתיד 4"?

3 comments:

Anonymous said...

נראה שאתם באמת על המפית:
http://blog.goleshet.com/home/1156119700
סחתיין סחטיקה

Shachar said...

היי, מיצי, תודה! וגם לברכה אנחנו חייבים תודה.
אנחנו מכירים במקרה? או שאת\ה מהאנונימים שמעלים את הקאונטר בסתר?

Anonymous said...

אני מהאנונימיות האלה - לקוחה מרוצה גם שלכם וגם של ברכה