Tuesday, October 03, 2006

אני מבר סלונה

הנתון המוכר ביותר לעולם לגבי החורף השבדי הוא התרומה שלו לאחוז ההתאבדויות הגבוה. נתון פחות מוכר לעולם, אבל שגור בפיו של כל חובב מוזיקה מתחיל, הוא שאותו חורף ממש תורם גם לאחוז הסינגר הסונגרייטרים הגבוה שהמדינה מייצרת. הנתון הכי פחות מוכר, אפילו לג'אנקים מוזיקליים רציניים, הוא השפעתו של הקיץ השבדי על האונה הימנית של המוזיקאים המקומיים.
הדוגמא האחרונה לתופעה המדוברת הם I’m from Barcelona סופר גרופ של 29 חברים, שנראים יותר מהכל, שהאל יעזור לי ולהם, כמו חוסים בהוסטל של קורקי. מקהלת האיקאה הזאת הוציאה לפני חודש את Let me introduce my friends, מקרה קשה של הזייה קולקטיבית וגם האלבום הכי happy happy joy joy שיצא הקיץ.
אני בטוח שאם מישהו יחקור את העניין הזה לעומק הוא יגלה שכל האלבומים של אבבא ואייס אוף בייס הוקלטו בין יולי לספטמבר בשנה שבה הם יצאו ולכן אני רוצה לחזור ולהזהיר, אל תתנו ליוהרה הלבנטינית להשתלט עליכם; אמנם בישראל יש 35 מעלות באוקטובר, אבל מצד שני עוד לא ראיתם כיתה טיפולית מויצ"ו פתח תקווה מנסה לשכנע אותכם שהם מברצלונה:

4 comments:

Anonymous said...

חמדמדים

Roi said...

I can swear I saw something strange in Hebrew on the T shirt that points right and sais "stupid", worn by a guy that actually looks much more stupid. Pause at 2:53 and see for yourself...

Shachar said...

it says "I'm with". Not in hebrew I'm afraid.
Could it be that the Swedish sun has affected your mind as well?
If so, I'll have my revenge on this damn sun, so help me god!

Anonymous said...

I bet every guy on from this lovely Ikea band's video is on a paternity leave from work that lasted too long... and the women got locked in one of H&M stores from the 70's, otherwise their styling make no sense. Very cute. Or better said- cjute.