Sunday, April 01, 2007

אנומליה

לפעמים השמש זורחת מהמקומות הכי פחות צפויים. על Astronomy for Dogs, האלבום הפופ-פסיכדלי הכי קולי שאפשר להוציא בימינו אנו, חתומים שלושה בחורים סקוטים. ולא סתם שלושה בחורים, שניים מהם הם אקס Beta Band והשלישי הוא Lone Piegon בעצמו. יחדיו הם עונים לשם המאוד וינטג'י The Aliens, שם שעשוי לספק תאוריה אפשרית לעובדה שחבורה של סקוטים מהמאה ה-21 נשמעים כמו גולשים קליפורנים משנות השישים של המאה הקודמת. חייזרים בהסוואה או לובשי חצאיות שיכורים, מי בכלל יכול להבדיל ומי רוצה. העיקר שימשיכו להנפיק חומרים שעוזרים לי בהזיות הקיץ שלי.

The Aliens – Robot Man
The Aliens – Setting Sun

2 comments:

Anonymous said...

קטע מדהים.
הקשבתי לאלבום הנ"ל ובשמיעה ראשונה החלטתי שאני מאוהב בו.

למחרת בבוקר שמתי לי אותו בדרך לאוניברסיטה, ככה שיהיה סיפתח נחמד לבוקר עם הקפה -- ונחש מה? תוך 10 דקות (בערך) החלטתי שהוא לא שווה יותר מהאזנה אחת ולמען האמת דיי משעמם.

לא ברור לי מה הסיפור שם בסקוטלנד.

Shachar said...

יש משהו באלבום הזה שגורם לו לעבוד לפעמים ולהשמע מיותר בפעמים אחרות. אני מהמר שבפרספרקטיבה של כמה שמיעות עוד תבין למה חשבת שיש בו משהו טוב.

לגבי סקוטלנד - תן לי לחזור אליך, אני עובד על זה