Saturday, May 10, 2008

מסאג' בשקיעה

כבר חמישה ימים רצופים השמש זורחת בשמיים, בוקר אחר בוקר. כבר חמישה ימים רצופים שאני מתהלך בחולצה קצרה. חמישה ימים. ברצף. קשה להסביר עד כמה המאורע הזה נדיר באי האפור. תוסיפו לזה את העובדה שהשמש שוקעת קצת לפני 9 בערב ותקבלו את הסיבה שבעטיה נעדרתי מדפים אלו בימים האחרונים. באופן מסויים, זה גם מלחיץ, כי לפי התאוריה שלי בכל שנה יש מספר סופי של ימי שמש בממלכה, ואם כולם מתבזבזים במאי לא ישארו מספיק ליולי-אוגוסט. הפיאסקו של שנה שעברה בו הייתי אסיר בביתי בחודשי הקיץ עד שנאלצתי להמלט לסטוקהולם (סטוקהולם!) בשביל מנת השמש שלי עדיין מהדהד בראשי.
אז אם זה בסדר מבחינתכם, אני מתכוון לחזור לשמש, להזין את עורי החוור במעט קרינת UV, לאכול את ארוחת הצהריים שלי על שמיכת פיקה בפארק הקרוב לביתי ולהעמיד פנים לרגע שאני חי במקום בו ילדי הגן צובעים את השמיים בכחול בציורים ולא באפור (סיפור אמיתי וכואב). כשאשוב, אני מבטיח סיפורים מרטיטים על ההופעה של גונזלס (לא חוזה, השני) ושל עוד כמה חוליגנים.
ודבר אחרון לסיום – בעוד בלוגים אחרים מחלקים לכם אלבומים בחינם, מונוקרייב לא נשארים חייבים; אחרי הכרטיסים להופעות ב-IndigO2 שחולקו בהתראה קצרה מדי לפני שבועיים הפעם מדובר בפנינה אמיתית – כרטיס חינם להופעה הראשונה אי פעם והיחידה של Sunset Rubdown בלונדון ב- Luminaire ביום חמישי ה-22.5. ההופעה, מיותר לציין, sold out מזמן וכרטיסים אי אפשר להשיג אפילו ב-eBay. רק במונוקרייב. פנקו את עצמכם.

Trolle & Siebenhaar – Sweet Dogs
Kenneth Bager – Fragment Eight (בעיקר בזכות הוידאו הכל כך משמח הזה)

2 comments:

Anat said...

אני עדיין מבכה את העובדה שבפעם השניה ברציפות (שתיים מתוך שתיים! איך בכלל דבר כזה קורה?) אני לא יוכלה להנצל את המבצעים החמים של מונוקרייב...
אני דורשת מבצע שמתאים גם לי... :)

Unknown said...

משונה אבל במקרה ב-22 לחודש הבא אני טסה ללונדון, בלי שום מטרה מוגדרת ועם רצון עז. מה זה אומר, שהמבצע תקף? שעלול להיות לי כרטיס?!?
galgiia@gmail.com