Monday, June 09, 2008

אני, זונה

אתמול עלתה במוחי תהייה מטרידה – מה ההבדל ביני לבין זונה ממין זכר? קשה לומר; אני מסתובב עם גברים אפורי שיער שמשלמים על הנוכחות שלי בחברתם, על הארוחות שאני אוכל ואפילו ממנים לי מונית הביתה. אפילו הטייטל שלי – אנאליסט – מחשיד מאוד. ואלה רק דוגמאות ספורות. אמנם במקום רימינג אנו עוסקים בסטרימינג, אבל האם זה באמת משנה את המהות שלי? מה מכל זה ישכח עם הזמן ומה ישאר חרות בנפשי הרגישה לנצח? יכול להיות שאני אוהב להיות זונה?
כל המשבר הותיר אותי מבולבל מאוד, עד כדי כך שאין לי מושג איך אקשר בינו לבין At Mount Zoomer, האלבום החדש של Wolf Parade (שדלף לרשת לפני כחודש אך יוצא רשמית בעוד שבוע). שוב בדיחות על חשבון הישבן שלי? שוב שיר ששמו משחק מילים על הנושא? לא, לא עוד. אני זונה ועלי להשלים עם זה. אבל דבר אחד חשוב לי שתדעו – אני מאחל לעצמי שיום אחד אהיה גם אני, זונה שכמותי, אב גאה לאלבום בן זונה שכזה.

Wolf Parade – Soldier's Grin
Wolf Parade – Call it a Ritual

7 comments:

Anonymous said...

מישהו חוץ ממך בכלל מבין על מה אתה כותב?

Shachar said...

שאלה מעניינת, אני מקווה שמישהו מהקוראים יוכל לענות לך עליה (יש מתנדב?) אם אני אעשה את זה, זה יהיה כמו להסביר בדיחה

Anonymous said...

אני מבין.
אתה זונה כי אפשר לשכור את שירותיך.
אבל בניגוד לזונה שהולכת הבייתה בסוף היום, הלקוחות שלך יכולים לזיין (את השכל) גם בלילה כי יש לך סלולרי.

הקטע הבא צריך להיות נאום אמביבלנטי על אזיקי הזהב בהייטק.

עכשיו קצת יותר ברצינות, אין לך פרופורציה לכמה יכול להיות חרא או טוב, אבל קל לך להתחבא מאחורי כינויים כמו זונה, או שבוז, במקום לקום ולעשות משהו! לכן אתה סתם בכיין.

אני לעומתך עשיתי משהו!
עברתי להוד השרון והתחלתי ללכת לחוג קונג פו, ולכן אני לא בכיין אני אולי זונינג'ה. (ד"א קונג פו יותר שווה מנינג'יטסו, ולא רק במשחקי מחשב).

Shachar said...

הוד השרון? קונג פו? פתאום להיות זונה לא נשמע כל כך נורא. תודה על העידוד חבר

Unknown said...

ולגבי wolf parade אני אהבתי את השיר Language City, ממה שהספקתי לשמוע. אבל אין לך מה לשמוע חוץ מאלבומים שייצאו רק בעוד חודש. אני עדין לא מספיק לשמוע את מה שכבר יצא. עכשיו אני כבר לא יודע מי יותר מסכן אני או אתה.
ולגביי העבודה שלך,
מניסיוני הרב בשנים ובמקומות שונים: כל אחד עובד קשה כמה שהוא רוצה (גם אם זה לא במודע), תבדוק סביבך, תנסה על עצמך. זה לא קשור לתפקיד זה אפילו לא קשור לשכר...מקסימום יפטרו אותך ותמצא את המקום שבו הכי מתאים לך לעבוד קשה/קל אבל איך שאתה מחליט.

Anonymous said...

At least your clients don't smell of Curry, not like some of the people I had to brown-nose ..

balu said...

אני מתנדבת רק להגיד שאני מבינה במה מדובר ושאני הייתי נוכחת לבדיחות על ישבנו של שחר כבר מלפני עשור, משהו עם ישבן וגליל צ'יפו
ולגבי ההקבלה לזונה, אתה לא זונה אתה זונת צמרת, יחי ההבדל