Friday, March 07, 2008

אולי בכל זאת ארץ לזקנים

לא מספיק שרק לפני שבועיים התבשרתי על Vantage Point, אלבום חדש ל-dEUS שיצא באפריל, אתמול גיליתי ש-Notwist העתיקים החליטו לנער מעל עצמם את האבק, לשמן את הגיטרות ולהקליט את The Devil, You + Me, האלבום הראשון מאז 2002. להקה די מוזרה החבורה הזאת; מאז 1989 הם הוציאו אלבום כל 3 שנים, ונעו בקלות מגראנג' בשנים המוקדמות לאינדי רוק/דרים פופ שוחה באלקטרוניקה גרמנית עדינה. מהסינגל החדש נשמע שהם הולכים להמשיך בדיוק מאיפה שעצרו בפעם האחרונה. מצויין.
ואם לא די לכם בזה, ממש אתמול יצא Feel Good Ghosts האלבום החדש של Cloud Cult. לא זקנים אבל פורים ונערצים. בדרך פלא קנדי כבר הצליחה להדליף אותו לעברי בשבת האחרונה ועל כך אני מברך אותה שתזכה ברבבות בנים זכרים או לפחות בטיסה לסן פרנסיסקו. מהאלבום, איך לומר, לא נרשמה אכזבה. אבל מוקדם מדי להכריז שאני מאוהב בו כמו בשאר היצירות שלהם עד היום. אולי זה בגלל שהקשבתי לו רק 3 פעמים עד כה. סבלנות, יא איבני, סבלנות.

dEUS – The Architect
Notwist – Good Lies
Cloud Cult – When Water Comes to Life

5 comments:

Anonymous said...

בדיוק בראשון אני הולכת לשים ממתק מבית היוצר שלהם:)
אני כבר מאוהבת בדיסק.
2 שמיעות וזה קרה.

Anonymous said...

שוב תודה על שטלטלת אותי על דאוס חדש, לא הייתי מגיע לזה, רק אולי אחרי יציאת האלבום..
השיר נשמע מצוין, אהבתי את הכיוון החדש שלהם, נשמע כאילו האלבום הזה הולך להיות אנטיתזה מוחלטת לאחרון.

ואיזה מגניב האתר שלהם, הא?
תן לי לנחש, יש לך כרטיסים לראות אותם בלונדון, ביטש?

Shachar said...

למען האמת רנן, ויתרתי על ההופעה הזאת. היא צמודה לאחת אחרת יותר חשובה ואני לא הולך להופעות יום אחרי יום, התחלתי להתפנק.

Anonymous said...

הו, סליחה, פרינססה

למה לא יום אחרי יום? נותן לאזניך לנוח?
מה, אתה, זקנה?
:)

Anonymous said...

ואני דווקא אהבתי יותר את
Slow
מהחדש של דאוס. הארכיטקט נשמע קצת סתמי.
אבל מה אני מבין.