Wednesday, March 15, 2006

פאצ'ה פיצ'ה בורדלו

הבטן שלי, מעבר למקום אחסון לבירה וייצור של מוך, מהווה מקור מצויין לתחושות. לפני חודשיים בערך ראיתי ש-Gogol Bordello מגיעים להופעה, והייתה לי תחושת בטן שזה הולך להיות שואו שחבל להפסיד. אפילו קיוויתי שאולי, עם קצת מזל, יהיה ארוע בסדר גודל של ההופעה של בלקן ביט בוקס שראיתי לפני כמה חודשים בארץ (כנראה ההופעה הכי טובה שראיתי עד הלום. בלי סופרלטיבים ובלי הגזמות).
הנה צ'ק ליסט קטן: בלקן ביט בוקס, גוראן ברגוביץ', שנטל, ניקודמוס, בום פם. אם אחד מהשמות האלו מעורר בכם דחף לקנות אקורדיון, לתלות מרטיניצ'קי על דש החולצה, ולהתחבר לחצי הבולגרי שלכם זה הזמן להשיג את Gypsy Punks.
ביום שישי פינקתי את הבטן שלי בכמה פיינטים כמחווה של הערכה. איזו הופעה...על הבמה יוג'ין האץ, מהגר ניו יורקי ממוצא אוקראיני, מלווה ב-4 פועלים רומנים מהקיוסק באלנבי פינת הירקון, ושתי פועלות ממוצא צועני-יפני (התבוללות זה אחלה). יוג'ין והחברים שלו מפוצצים באנרגיות מהסוג שבא בשורות לבנות. הם מתעללים בכינורות, בועלים את האקורדיון, וברגעי שיא אפשר למצוא אותם גולשים על תוף באס שהקהל מחזיק. מה שיפה הוא שגם שלמי שלא הכיר אותם טוב מדי, ממש כמוני, הספיקו שתי בירות בשביל לקפוץ כמו בלקני אסלי לצלילי הפאנק הצועני. אז קחו שישיית קרסלברג, קצת וידאו קליפים, מיי ספייס, את כל מה שיש להייפ משין להציע ו-Salut!.

4 comments:

Anonymous said...

גוגל בורדלו זה כיף!
גם אורן קפלן ורע מוכיח נגנו בג'יפסי פאנקס (גיטרה ובאס בהתאמה)
וגם לאחרונה יצא הסרט "הכל מואר" שמבוסס על ספר מאת ג'ונתן ספרן פויר (תשאלו את גיאחה, זה ממולץ) ויוג'ין האטצ' משחק שם באחד התפקידים הראשיים.

Shachar said...

את הספר אני מכיר עוד מהגרסה באנגלית בזכות רועי, שותפי לבלוג. עכשיו שאת אומרת, אני נזכר שגם ראיתי איפשהו שיוג'ין האץ משחק שם. עוד סיבה לראות את הסרט.
אני חושב שאם כבר הוא עבר מדיה, כדאי שהוא יחליף את נינט אצל הרומנים.

Anonymous said...

אני מתחיל ללבוש סגול :>
זה די מגניב

Unknown said...

כרטיסים למכירה בהנחה להופעה של יום שני 28.2.11
אנא פנו אליי למייל
hadrot@gmail.com
הדר