Tuesday, October 02, 2007

יד ראשונה, מרופא

לפוסט הזה יש תאריך תפוגה קצר במיוחד; בדרך נס נשארתי עם כרטיס עודף להופעה sold out של מאנו צ'או בבריקסטון אקדמי ביום שישי הקרוב. הכרטיס הזה, יכול להיות שלכם במחיר עלות של 21 דרכמות בריטיות. ואם לא תרצו להראות בחברתי, זה בסדר גמור מצידי, אני הייתי עושה את אותו הדבר.
בפעם האחרונה שמשהו כזה קרה, היו לי 2 כרטיסים חינם ל-Of Montreal ולא הצלחתי למצוא אף לא חבר עלוב אחד שיצטרף. אפילו לא הצלחתי לתת את הכרטיס במתנה למישהו בתור להופעה ועד היום אני חושש מהקארמה שתנשך אותי בישבן על המחדל הזה. אנא מכם, עזרו לי להמנע משינייה האכזריות של גברת קארמה ומצאו בעלים ראוי לכרטיס הזה, אחרת הוא הולך לפח (לשאלתכם, ספסרים לא קונים e-ticket).

2 comments:

Unknown said...

ברמה הפרקטית, כל האסוציאציות שלי הם אנשים שכבר חשבת עליהם בעצמך. הייתי שואל את פליקס אם יש לו רעיון.

ברמה הסוציאלית מקוונת, בטוח יש פורום ישראלים בלונדון איפשהו ברשת, זה המקום לפרסם. אתה חייב להכיר כזה, לא? טוב, נו, אולי לא.

ברמה האישית, אני לא חוזר לבריקסטון להופעה שלא כוללת את הבלונדה ההיא .

Shachar said...

ברמה הפרקטית, שאלתי את כוווולם כולל פליקס.

ברמה הסוציאלית המקוונת, במקביל לפוסט פרסמתי ב gumtree וכבר 6 אנשים רבים על הכרטיסים, סתם בא לי לפנק מישהו

ברמה האישית, אני מבין לליבך ולשאר חלקי גופך שנושאים את זכר הבלונדה