Thursday, April 24, 2008

מתנה לחג

אני מתעורר בבוקר בעצלתיים. מוזג כוס מיץ תפוזים. אני לא מתכוון לעבוד היום, אין ספק בזה. לא עובד ביומולדת. פותח את המייל לראות אם משהו חשוב קרה. אני הוזה. משפשף את עיני כלא מאמין. משתכנע שזה אמיתי וחיוך ענק נפרש על פניי. איזה מתנה מעולה. זכיתי בזוג כרטיסים חינם לכל סדרת ההופעות של Eat Your Own Ears ב-IndigO2. חמש הופעות, חמישה ערבים ברצף. אפילו אני לא יכול לעמוד בזה.
מכיוון שהקארמה הייתה טובה אלי כל כך, ואני עמוס בהופעות אחרות, אני אשמח להעניק את הכרטיסים שלא אנצל לכל מי שיחפוץ בהם. וכאן אתם נכנסים לתמונה – אם אתם מכירים מישהו שחי בלונדון / מבקר פה לפסח וישמח ללכת לאחת ההופעות למטה בחינם, זרקו הודעה בתגובות.
עשו טובה והפיצו את השמועה (במיוחד אתם, רעיי הבלוגרים). חבל לבזבז מתנה שכזאת. זאת פעם ראשונה שאומנים בסדר גודל הזה מופיעים במקום כמו ה-
IndigO2 ויש לי תחושה שזה יהיה מדהים.

FOUR TET
SUNBURNED HAND OF THE MAN
JAMES HOLDEN

FAIRMONT
KODE 9
Thursday 24 April

JUNIOR BOYS
METRONOMY
MORGAN GEIST
KELLEY POLAR

PRINZHORN DANCE SCHOOL
Friday 25 April
(I’m going to this one, got 1 ticket to spare)

ANDREW BIRD
LONEY DEAR
CASS MCCOMBS

Saturday 26 April
(I might be going to this one; can’t decide whether to watch Andrew again or Fat Freddy’s Drop. Tough life)

KOMPAKT IN CONCERT
MOUSE ON MARS plus many more
Sunday 27 April

RZA (WU TANG CLAN)
KILA KELA
DAN LE SAC VS SCROOBIUS PIP

Monday 28 April

6 comments:

Anonymous said...

מזל טוב!!

ואנדרו בירד... אוף בא לי להיות בלונדון

Shachar said...

תודה מותק. קחי טיסה בספונטניות וממשי את זממך על אנדרו. מבטיח לעזור

candy said...

מזל טוב!!!
החיים שלך דבש

Anonymous said...

נההה, נפשתי קצת בניו יורק לאחרונה וארנקי הצטמק בעקבות זה. תודה אבל :)

Shachar said...

קנדי - תודה. דבש יכול להיות גם הרקוב של הבננה

פופטארט - דר ויל אלוייז בי נקסט טיים.
יצא לך לראות בנואבה יורקה הופעה?

Anonymous said...

לצערי לא ראיתי הופעות בניו יורק
מלקמוס היה סולד אאוט וזה די הוציא לי את הרוח מהמפרשים...