Wednesday, January 21, 2009

מה יפים הלילות

למי שלא זכה להגיע או שפרש לפני 03:30, הנה קצת ממה שהפסדתם:

Monocrave Night Live היה אמור להיות אירוע חד פעמי שכזה, מסיבה לשנה החדשה (או כל תירוץ אחר שתרצו שיתן הסבר מספק לחגיגה של הופעות). אבל לאור ההענות האדירה, ההנאה של הקהל ושל האמנים והפניות שקיבלנו מאמנים נוספים שרוצים להופיע, נראה שמתחיל להתבשל פה ליין. אני מקווה שבקרוב נעלה עוד כמה קליפים מהערב (אם מישהו מכם הוא עורך וידאו שרוצה לקבל את חומר הגלם ולערוך אותו כראות עיניו, נאהב אותו מאוד מאוד).
מכל הלהקות שהופיעו בערב, הייתה אחת שאני לא יכול שלא לכתוב עליה - TV Buddhas. בהרכב של יובל הרינג ומיקי טרייסט נתקלתי לראשונה פה בלונדון. מהרגע הראשון נראה היה שמשהו חריג הולך לקרות. הבמה נשארה ריקה ורק סט תופים צנוע ומגבר גיטרה עמדו במרכז הרחבה. את ההופעה שלהם באמת מיותר לתאר במילים, פשוט צריך להיות שם בשביל לחוש איך המוזיקה שלהם עוברת דרך הבשר החי, וכמעט מנתצת את העצמות מבפנים.
אבל זאת לא רק המוזיקה שאהבתי, זאת החבילה הכוללת. הבודהאס הם דוגמא מעולה להרכב שלוקח את עצמו ברצינות; האסתטיקה הטוטאלית שלהם – מהלוק שכולל את אותם הבגדים הססגוניים בכל הופעה (בחייאת יובל, כבס אותם מדי פעם), EPs במהדורה מוגבלת בעטיפות מעוצבות, סיכות לבגד ואפילו פוסטרים בהדפסת משי – שם אותם בסטנדרט אחד עם להקות אחרות בעולם.
לא פלא שאופף אותם ניחוח בינלאומי, הבודהאס לא מחכים שמישהו יגלה אותם אלא יוצאים לטורים בכוחות עצמם, חורשים את כל אירופה שוב ושוב, עיר אחרי עיר, בר אחרי בר אחרי בר וצוברים מעריצים בכל מקום, לאט ובסבלנות. והכי חשוב, הם גרים בחולון. ריספקט.

TV Buddhas – Buddha Rock
TV Buddhas - Ghost

1 comments:

Anonymous said...

הם בכלל ילדי רמת השרון :)