Saturday, April 11, 2009

דם יזע ודמעות

בדרך לבית החולים, נהג המונית הפקיסטני שראה את יקירתי נאנקת במושב האחורי, הבטיח לנו שאללה ישמור עלינו. לא הייתי משוכנע אם זה דבר טוב או לא עבורנו. חדר הלידה השקיף לכלא ויקטוריאני עתיק יומין. מעניין כמה מאלה שנולדים פה היום ימצאו עצמם כלואים בו.
שאיפה. נשיפה.
נענעתי עצמי על כדור גומי ענק שמישהו חשב שיכול לעזור לנשים להקל את כאבי הצירים. בוודאי גבר. השקט הפסטורלי בחדר הופרע על ידי אנחות כאב ויאוש והמכונה שעושה "פינג!". מחוץ לחלון, השמש בחרה להרים את ראשה רגע לפני ששקעה מעל שדרת עצים גבוהה. חבורה של עורבים שחורים טבלו במים שנקוו על גג בניין סמוך.
שאיפה. נשיפה.
חוסר האונים הארור כשמולי אהובתי סובלת ואיני יכול להציע עזרה העביר אותי על דעתי. עוד כוס קפה. עוד חופן בוטנים מסוכרים. ארוחת מלכים. בעדינות אין קץ, האכלתי את יקירתי בשברי עוגיות השוקולד צ'יפס שלי. מיכל גז הצחוק עמד מיותם בחדר. תחושת הבחילה מהשאיפות הבריאות שלקחתי ממנו בוודאי איננה תחושת האופוריה המובטחת.
שאיפה. נשיפה.
ידיו של רופא מרדים החדירו את מחט האפידורל אל גבה של האחת שממתינה להפוך לאם טרייה. שרשרת ח"י זהובה וגדולה הציצה מתחת חלוקו. והכל קורה כל כך לאט. דפיקות הלב של העובר במוניטור נתנו קצב לכל אחת מהדקות שחלפו. אחיות פולניות, כורדיסטיניות ואיריות. רופאים יפנים, גרמנים וגם כמה אנגלים. 30 שעות ללא שינה. המתנה ארוכה לפגישה עם הקיסר.
שאיפה. נשיפה.
מותשת, מלאה בתרופות ונאנקת מכאבים, גם ברגעים המתישים ביותר לא יכולתי שלא להתפעל מיופיה של אהובתי. תחת מנורות פלורסנט בוהקות, בחלוק כחול, ישבתי מאחורי פרגוד וליטפתי את ראשה. ברקע הקרפנטרס שרו על כל שה-לה-לה וכל וואו-אוו-או. על אף המתח האדיר, המחשבה שזאת תהיה המוזיקה הראשונה שישמע כשיצא לאויר העולם הטרידה אותי מאוד. זוג ידיים בכפפות מנתחים חצו לפתע את הפרגוד והגישו לי תינוק, הבן שלי.
שאיפה. החנק בגרוני משתחרר בדמעה ובצחוק בלתי צפוי. הוא כאן.

Mi Ami – New Guitar
Mi Ami – Echononecho

10 comments:

Axi said...

מדהים!
המון מזל טוב על הולדת האזרח החדש בממלכה שלכם...

עידו שחם said...

פוסט חווייתי מאוד, זה כמו להיות שם איתך ברגעים האלה. אמרתי ואומר שוב - מזל טוב אבא רוקנרול!

Anonymous said...

ריבר ברטשטיין
ברוכים
אני בטוחה שתהנה פה
במידה ועוד כמה שנים אבא יתפוס אותך שרוע על שתי אסייתית ווויסקי ביד אחת ג'וינט בשניה, אל תלחץ, הוא יהיה גאה בך

לגבי השאר, אתה יכול להיות רגוע, אני יודעת בוודאות שכבר פתחו לך
therapy saving

בהצלחה

Unknown said...

מזל טוב, יקירי ! יפה שהזכרת את היולדת והקיסר מידי פעם :-)
הרבה אושר! נחת אני לא יכול להציע לך, זה חלק מעברך מעתה והלאה. לידה...הא .. זה החלק הכי קל.
הצעה אסטרטגית - הנקה זה מאד בריא לשינה של האב הטרי. וזה גם עושה יופי לגוף האישה, מציר היקפים במותניים, ומבליט דברים אחרים.

גיאחה said...

איזה יופי, אבא'לה! מזל טוב מהצד השני של הים! :)

מרגש לקרוא, ובאמת, גם אני לא הייתי רוצה להתחיל חיים של מישהו עם שיר שנשען רק על נוסטלגיה (אבל אם כבר נוסטלגיה - אז שיהיה הקרפנטרז).

מתרגש מאוד, ומברך עוד יותר!

Shachar said...

תודה לכולכם אנשים יקרים.

אשי - לצערי, הוא לא אזרח בממלכה. פה זה לא ארה"ב, לא כל מי שנולד מקבל אזרחות (נראה שזה רק אם אתה הודי זה עובד)

איל - כל העצות נרשמו וכבר מוכיחות עצמן, תודה...

גיאחה - זה לא הנוסטלגיה, רק החשש שיצא לי ילד קצת, נו, כזה איטריה שאוהב קרפנטרס

רנן said...

אבא יקר (לא רק של ריבר)

כיף לקרוא, ומרגש.
נתיניך מוסרים הרים של איחולי מזל טוב ומקווים שהבוקע הטרי ירחם על הוריו וייתן לאבא קצת זמן לעבודה המונוקרייבית.

חיבוקים חמים,
המונו-הד הישראלי

Unknown said...

והנה אני שוב חוטאת בתגובה.
רק שלשום למדתי מה אומרת המילה "רסס" ... אולי בקרוב אפתח בלוג משלי... :)
בכל אופן אני לא פה כדי לדבר על עצמי(שזה אולי הדבר החשוב ביותר שלידה מלמדת אותך בעולם הזה, אכן קיים משהו בעולם שחשוב לך יותר ממך עצמך. אבל חובת ההוכחה של קלישאה זו היא עליך שחר כי אני, למעשה, עוד לא ילדתי...) והנה הגעתי סופסוווווף לסיבה שלשמה התכנסנו כאן: איחולי מזל טוב , אושר, בריאות וכושר (סתם כדי שכשתגיע השעה תוכל לרוץ אחרי האופניים הקטנות במורד הרחוב וגם כדי שכרס הבירה לא תפתח חיים משל עצמה...) . לחיי שנים של ניסוי וטעייה , כולם נסלחים פרט לאחד (זה מהגזרה של החינוך המוסיקלי) כי כשיגיע הקטן לגיל 16 המתוק ותמצא אותו בחדר מזיז את הראש לצלילי לאה שבת (או גרוע מזה, קרפנטרס), שום תירוץ "מרד נעורים" לא יתקבל :)
באהבה ובהצלחה

קסטה said...

השיר בסדר גמור לא לדאוג :-)

מאוד מרגש, מאחלת הרבה מזל טוב ושיהיה לכם רק כיף ומצחיק כל הזמן

Atar said...

מרגש :)

Look on the Bright Side..
יכל להיות שיר הרבה יותר גרוע :P
תראה את גיאחה, לא כזה איטריה
שחובב במקרה את הקרפנטרז..
ממ במחשבה שניה, אפשר להתווכח על זה
;) צוחקת

מזל טוב יקירי
אושר , בריאות
Happy Happy Joy Joy