Thursday, January 14, 2010

ארץ טרופית

השלג בחוץ ממשיך להערם. לאט אך בבטחה. לצאת החוצה אפשר, אבל למען האמת, כבר אבד החשק. וכך אנחנו מוצאים עצמנו - אני, החצי היפה שלי והזרע המוכשר ביותר שלי - מסתגרים כבר ימים אחדים בדירתנו. זמן משפחה איכותי, אין ספק, אך בשלב כלשהו הפכנו למכונת פינבול בו שני הפליפרים מכים את הכדור בין דפנות הבית ואם לא היו מחוברים בבסיסם היו כבר מכים גם אחד את השני. הכדור באלגוריה האוילית הזאת נהנה מכל רגע, אל חשש.
ובלילות, מאוחר מאוחר, כשהכדור נרדם ופליפר-אמא נדמה, באפיסת כוחות, פונה פליפר-אבא אל המחשב ומאזין מעט למוזיקה, מחפש אחר מעט השראה למשחק שיתחדש עוד שעות ספורות. מתוך כמיהה לחמה שתפצע, תמיס את השלג ותחמם את ליבו הוא פונה להקשיב ל-Is Tropical ואו אז, הבלתי אפשרי מתחולל. זרם אדיר של אנרגיה מציף אותו וגורם לו לפרפר, מטה מעלה, מטה מעלה, מייחל שהיה יכול לזוז ולנוע בצירים אחרים, לעקור עצמו מהבסיס, לנגח את הזכוכית ולפרוץ החוצה במעוף ספירלי. אך, אבוי, נגזר עליו לרקוד ריקוד חרישי במקומו.
את הרחמים לפליפר שימרו לעצמכם, הוא כבר יצא לרקוד בסופ"ש. אבל ללהקה הטרופית הזאת אל תתנו להתרחק מעיניכם. על אף העובדה שהשלישייה הלונדונית הזאת אימצה לעצמה שיק של שודדי רכבות, בקליפ כמו גם בהופעות חיות, כפי שמסתמן עכשיו מתבשל פה אלבום אדיר.



Is Tropical – When O' When
Is Tropical – Seasick Mutiny
Is Tropical – The Greeks

4 comments:

Roi said...

Seriously, a bit of snow and you're giving up? I bet the snow you have there would get its ass kicked if it showed up here. What would I say? It's been -5 or under for almost a month now and I don't hear anyone complaining...
Ktzat kashe az nishbarim?

עידו שחם said...

צאו לשחק בשלג, זה יעשה לכם טוב. שלג זה כזה כיף, מתגעגע לזה מילדותי הרחוקה בפרנקפורט. חוץ מהשלג האפור שהיה סופג את זיהום המכוניות.

נמרוד said...

טוב לראות אותך כותב שוב. הלהקה נראית מגניבה למדי, למרות שרק את השיר הראשון ממש אהבתי, ולמרות שללהקות עם גימק כל כך מטופש אני צופה חיים קצרים במיוחד. אתה יודע מתי יוצא האלבום?

Shachar said...

נמרוד - שמח שאתה נהנה. הסינגל הראשון (שני השירים הראשונים פה) יוצאים רשמית ב-21.1. לא חושב שיש עדין תאריך לאלבום עצמו. אני אומר, אל תשפוט לפי גימיקים, בפרט לא פה בבריטניה שבכל כך הרבה מקרים גימיקים טפשיים לא סותרים כשרון אדיר שמתחבא מאחוריהם, שלא נדבר על כוחות כלכליים שגם ככה יחליטו בשבילך אם הלהקה הזאת תהיה גדולה או לא.