Wednesday, May 09, 2007

משבר זהות

לפני שבוע ישבתי וצפיתי במשך כמעט שעה במשחק קריקט בנסיון נואש לפענח את החוקים לבדי. יום למחרת ביקשתי מקולגה שלי שישלים לי את הפערים (שזה, למעשה, רוב המשחק). הבחור כל כך התרגש ששאלתי משהו על קריקט עד שזכיתי להסבר מקיף בן שעה שהתחיל ביום בו יד אדם אחזה בפעם הראשונה במחבט קריקט והסתיים בשערוריית הנבחרת הפקיסטנית בגביע העולם האחרון. הרגשתי קצת יותר שלם. לחיות בארץ הזאת ולא לאהוב קריקט, רוגבי או כדורגל זה כמו לתלות על עצמך שלט נאון ורוד מהבהב באותיות G-A-Y. אבל למה אכפת לי? זאת לא תהיה הפעם הראשונה שיקראו תיגר על זהותי המינית.
ואז פתאום הבנתי – משהו קורה. המחסור בשמש הפך לפתולוגי; כבר שנה שאני מדבר על מזג האויר בלי הפסקה. קניתי יותר עניבות מטי שירטס בחודשים האחרונים. אני פולט "Sorry" גם כשאני נתקל בעצמים דוממים. אני מסתכל בטבעיות לכוון הנכון כשאני חוצה את הכביש. אני שותה יותר תה מאשר קפה (ויעזור לי האל, אפילו תה עם חלב בכמה הזדמנויות), והנורא מכל – אני מתחיל לגלות סימנים של חיבה לבריט-רוק. שאלוהים יגלח את המלכה.

The Strange Death of Liberal England – Mozart on 33
The Strange Death of Liberal England – Motor in the Sky, Oil on the City

5 comments:

Roi said...

But the real question for any Israeli living in Europe: Are you still spontaneous?

Unknown said...

Are you eating your fries with feet-smelling-vinegar already?
That's usually the final stage of the commonwealth fever, so watch out for it!

Anat said...

dont worry, I saw you in gigs, you are not one of them yet...

Shachar said...

רועי - אבחנה יפה. עדיין ספונטני. ורגיש ואוכל בסכין ומזלג

שרון - מגעילה! אני עוד לא שם

ענת - את מתייחסת לעובדה שאני לא מדבר כשמנגנים מולי או שאני רוקד כמו אחוז אמוק?

Anonymous said...

Funny... I've lived in Israel my entire life (I was born here), have never been to England or even left the country more than once in my entire life... and yet I still say "sorry" when I bump into inanimate objects (or at least feel the need to), see the weather as a lovely way to start a conversation, am not spontaneous (nor wish to ever become so!) and love tea... Although in all fairness tea with milk IS ichy...
Anyhow... care to swap?