Thursday, August 16, 2007

תמיכה טכנית

אני זקוק לעזרה פה – יכול להיות שאין ברשת האינסופית הזאת מקום אחד שמציע לי שירות פשוט כמו לבשר לי מתי אומן שאני אוהב מוציא אלבום חדש? אין לי עניין במרדף אחרי אלבומים חדשים או להיות הראשון שמבשר על גילוי אחד שכזה, כל מה שאני רוצה הוא סך הכל להיות לעקוב אחרי הקריירות של כמה הרכבים ועוד כמה זמרים כדי להמנע מתגליות מאוחרות (כמו, לדוגמא התגלית האחרונה ש-Mugison הוציא אלבום חדש לפני שנה).
אז יש מיי ספייס ובלוגים ומיילינג ליסטס ו-RSS ואון ליין רדיו שמנחש איזה מוזיקה אני אוהב אם אני קורא את בוקבסקי ונועל סטילטו אדומות. ויש הופעות (אם מישהו חוזר להופיע פתאום אני יודע שהוא משחרר אלבום חדש בקרוב, מאוד מתוחכם). ויש גם את זה, אבל זה קרוב בקושי למה שאני מחפש. בבקשה, תגידו לי שאני אדיוט, ניאנדרתל, חי בעבר וכבר מישהו המציא את זה. פאק איט, מצידי קחו את הרעיון ותהפכו לעשירים בזכותו, אני לא אדרוש תמלוגים, רק תנו לי את זה.
אז הנה התרומה הצנועה שלי למען עולם שלם יותר; Turin Brakes מוציאים אלבום חדש בסוף ספטמבר, Dark on Fire, שכולי תקווה שימחה את זכר האלבום האחרון והמיותר שלהם. הסינגל הראשון ממנו מבשר טובות באופן מפתיע. בעוונותי, נקלעתי לפני שבועיים להופעה לא רשמית לחימום הקנה שלהם ואני חייב להודות שהיה תענוג לראות אותם, מזדקנים לאיטם (אולי גידל כרס מרשימה וגייל הצמיח קרחת מפתיעה) ועדיין מצליחים לבצע את השירים מהאלבום הראשון כאילו הוא זה שיוצא למדפים בקרוב ולא הרביעי.

Turin Brakes – Dark on Fire

חוץ מהם, גיליתי באיחור אופנתי שהמחבל הלטינו-שוודי הרגיש, גם הוא, מוציא אלבום חדש בספטמבר. בהחלט הגיע הזמן לעוד קצת ממנו.

Jose Gonzalez – Killing for Love
Jose Gonzalez – Down the Line

ואסיים במלך הקופים שאם לשפוט על פי הפרסום הרשמי, The World Is Yours עומד להיות האלבום הטוב ביותר שלו עד היום. בדרך כלל שסופרלטיבים כאלה מתחילים לעוף מצד האומן, אני מתכונן לגרוע ביותר. האדון בראון מתעקש להיות אומן עם אג'נדה פוליטית ילדותית ואני חושש שזה מתחיל לעייף. הוידאו לסינגל הראשון (יחד עם שינייד אוקונור) ישודר היום בחצות. עד אז, הנה טעימה ממנו.

Ian Brown – Illegal Attacks

8 comments:

Roi said...

פחחח... סניור שיעמומזלס מכה שנית

אולי הגיע הזמן שהבחור יתרכז בלעשות קאברים משובחים במקום לכתוב בעצמו שירים מרדימים ומשעממים משעממים משעממים

Anonymous said...

I'll find you something. In the meantime I found: http://loopnote.com/leak

Anonymous said...

This guy took it further but mentions a good point - itunes offers artist alerts. http://forums.macosxhints.com/showthread.php?p=392526

Anonymous said...

יו, שחר. מבין לליבך בנאדם. גם לי לא יזיק שירות כזה. אלוהים יודע כמה דיסקים חדשים אני מפספס בכמה חודשים רק כי אין אחד כזה. אולי נתאגד כולם ונרים אחד רציני ובאמת נעשה מיליונים? :)

תודה על ההדלפות של השירים החדשים. טורין ברייקס באמת נשמע מרענן אחרי הנאד האחרון שיצא להם, נו, ג'ק בקופסא הזה. בדרך להאזין גם לגונזלס. ואל תבנה על בראון. האחרון שלו הצחין מזבל.

Anat said...

לא צריך שום אתר.
לי יש אחד, אתם בטח לא מכירים, קוראים לו שחר, והוא משחרר לי פעם בכמה זמן ערמות של דברים חדשים
וכבר דיסקסנו (טוב נו, אני דיסקסטי) בפוסט הקודם כמה ממילא המירוץ שלנו להספיק לטעום מכל הטוב שיש לנו בעולם (הזה. בבא זה בכלל יהיה סיפור...)הוא לא ממש פרקטי, כך שאני מחייכת.
נסו גם לחייך

מה שכן, אני תומכת ברעיון
יש כאלה לסרטים ולטלויזיה ולעיצוב אז הגיע הזמן שיהיה למוזיקה

שנתאגדה לקראת הקמת הסטרט אפ הבא??
אום שנטי...

Shachar said...

רועי - מה זאת השליליות הזאת? ועוד לקומרד שבדי? תתבייש

מילס - תודה, אבל אלה רק עוד טיפות בים. עכשיו גיליתי גם שלמורצ'יבה וסבסטיאן טלייה יש אלבומים חדשים

רנן - למרות ההמלצה השלילית שלך קניתי לי כרטיסים לראות את איש הקוף בהופעה. מקסימום אני אתלה אותם באי-ביי

ענת - אני רוצה קצת ממה שאת לוקחת. לגבי ההתאגדות, יש על מה לדבר אבל אל תבני על מיליונים. מקסימום כמה בירות

Roi said...

שליליות? שליליות? זה לא שליליות. אני אגיד לך מה זה שלילי. שלילי זה לשעמם את העולם עד מוות ועדיין לזכות להילה מוזרה רק בגלל שרוב העולם לא יודע שאת השיר הכי טוב שעשית בחיים שלך כתבו אנשים שקוראים לעצמם "סכין". שלילי זה כשיש לך הזדמנות לרכב על גל ההצלחה והגיע לקהל רחב ומה אתה עושה עם זה? אתה מרדים אותם משיעמום. והוא בכלל לא שבדי. תקשיב לשם - גונ-זא-לס. פאקינג מהגר... טוב נו, אני די שיכור מלאגאוולין 16 ואני מתכנן ללכת לאיבוד בהרים למשך שבוע. וזה כל כך קל וכיף לקטול שאני לא מבין למה אנחנו לא עושים את זה יותר. אולי כי זה קל מידי. לקטול זה קל, להחמיא זה קשה. אולי בגלל זה לא כתבתי אף פעם על מר שיעמום

Anonymous said...

אני אוהבת את כל האמנים שציינת..
ויש עוד כמה שיטות למצוא אלבומים חדשים
אבל אני הפסקתי עם זה אחרי שכל המוסיקה שלי
במחשב נמחקה ביום אחד
ולא חזרה מאז /:
פתאום כל התחרות העצמית הזאת למצוא עוד ועוד מוסיקה ואח"כ לא להספיק לשמוע חצי ממנה פשוט נעלם לי.
מתגעגעת קצת ;)

אפרופו שינייד אוקונור,
ראיתי אותה בסזיגט
(הפסטיבל הקבוע שלי)
ולא נפלתי ממנה.. עדיין שמרה על קולה היפה
אך ההופעה הייתה די פיהוקית
(אם כבר שיעמום)

טוב להיות בבית סוף סוף!