Friday, March 27, 2009

אבות שמעו בוסר ואוזני בנים תקהנה

בפנטזיה שלי דמיינתי שכשהילד שלי יתבגר אספר לו שבזמן שלאמא ירדו המים, אבא היה בהופעה, והיה חייב להפרד מהלהקה ומהתאומות האסייאתיות שהציעו לו את גופן (בכל פנטזיה שלי ישנן תאומות אסייאתיות) ולחזור הביתה ומשם לבית החולים. ולכן, כשהתקרב תאריך הלידה המיועד, דאגתי למלא לעצמי את הערבים בהופעות ונתתי להסתברות לעשות את שלה. הייתי צריך לנחש שלבחור כמוני, שמצליח להפסיד בשש בש לתיירים גרמנים, אין שום סיכוי עם גברת הסתברות וכך הסתיימה לה שרשרת ההופעות המפוארת ועולל טרי אין.
אני מניח שכמו תמיד המציאות תהיה דלה יותר מהדמיון וכשהוא יתבגר ויגדל להיות הרופא-טייס-כוכב רוק שהוא יועד להיות (כדי לפצות על חייו הדלוחים של אביו) אספר לו שבזמן שהציר הראשון הופיע הוא הפריע לאבא להקשיב לשיר הראשון מהאלבום השלישי של Patrick Watson או ל-EP של Deradoorian. אותו פטריק ווטסון, הקנדי המופלא, שהקסים אותי בהופעה ואותה אנג'ל דרדוריאן ששרה יחד עם Shearwater ויצאה לקריירת סולו. לא אחסוך ממנו את האכזבה שזעקות השבר של אמא שלו גברו על הווליום של הרמקולים והכריחו אותי לחזור אל פני הקרקע מהצלילה אל הרכות הנפלאה שהם הציעו לי.
אם רק יעיז ללעוג לי שאני שומע מוזיקה של זקנים, גב היד שלי יתעופף לעברו עוד לפני שיספיק לומר "ניינטיז". רק כוח הם מבינים הילדים האלה.

Patrick Watson – Tracy's Waters
Deradoorian – High Road

4 comments:

נמרוד said...

יא וואראדי, איזה אישה סבלנית יש לך... רוב הנשים היו משליטות עוצר יציאות כבר בשלב בחילות הבוקר (שלא לדבר על מיד אחרי שבירת הכוס) - שיהיה במזל טוב!!!

Shachar said...

חביבי, אתה מדבר על מישהי שראתה את הבלק קידס בעמידה בסוף חודש שמיני
וחוץ מזה, השלשלאות שמחוברות לי לקרסול ארוכות מאוד

Unknown said...

אוף- איזה פוסט מופרע. כמעט גרמת לי להתקף לב :)
אני חובבת מינוריות בריטית מפורסמת, אבל מעט מוזר לקרוא פוסט ברוחה המבשר על הגחתו של יצור אנושי לעולם. אבל אולי הכל באשמתי. לצערי קראתי אותו אחרי מרתון טים באקלי קצר...אני בטוחה שאתה תהיה אבא הרבה יותר מוצלח :)

אז מזל טוב וכל ברכה אחרת שמסוגלת לנחש כמה האירוע הזה משמעותי בחייכם :)

Shachar said...

אני מבין איך אפשר לקרוא את הפוסט ולחשוב שהוא כבר בקע, אבל לא, זה עדין לא קרה.
הוא מעדיף את הרחם החם על פני האביב האפור. המינוריות הבריטית באה לידי ביטוי גם במעלות לצערי.