Monday, September 19, 2005

פינלנד – איסלנד 2:2

בהמשך לסקנדינבופיליה ששוכנת במחוזותינו שוב נחזור לפינלנד – הפעם אלה Allamaailman Vasarat. עשרים שניות אל תוך הטרק הראשון עמדו לי השערות וקפצתי לטרק הבא בשביל להבין אם מה שאני שומע הוא אמיתי. אני חושב שמה ששמעתי נכנס תחת הקטגוריה האיזוטרית של כליזמר-מטאל. כלי נשיפה כבדים, דיסטורשנים חורקים, מקצבים משתנים ובגדול סוג של קקופוניה שאני פשוט לא יכול להפסיק לשמוע. נראה לי שמה שכתבתי לא מספיק נותן כוון מוזיקלי אז אני אנסה שוב. נגיד שמורפין פוגשים את אמסטרדם כליזמר בנד שפוגשים את אירון מיידן שחוברים לגוראן ברגוביץ' להקליט פסקול לסרט אימה חדש של טרי גיליאם. איך שלא יהיה, אי אפשר להשאר אדיש לנוכח המאורע. ואם זה עדיין לא משכנע לשמוע את האלבום אז גם פיצ'פורק השפריצו עליו ואפילו אפשר לקנות אותו במחיר הכואב של 1.26$.

Alamaailman Vasarat - Kivitetty Saatana.mp3

3 comments:

Anonymous said...

הסצינה הזאת די חזקה בסקנדינביה. לא מזמן שמעתי אלבום מצויין בז'אנר של להקה בשם שיינינג, שיצא ברון גרמופון. בית להרבה דברים טובים, אגב.
http://www.runegrammofon.com/v2/catalog.php?shownews=47

Anonymous said...

לא ידעתי שכליזמר כזה מוכר! זה ממש מגניב

Anonymous said...

תתחדש.