Saturday, September 10, 2005

דברים שגיליתי באוטו - חלק ב

באחת מהנסיעות הכמעט-תמיד-מדכאות מנתב"ג הביתה לבד באוטו שמעתי שיר ב-88אפ.אמ שהפך את הדרך לנסבלת לחלוטין. ברגע הראשון חשבתי שמדובר באיזה סיימון וגרפונקל נשכח שאני לא מכיר אבל אחרי 20 שניות בערך הבנתי שאין סיכוי שהם אי פעם נשמעו ככה. אחרי 3 דקות של התמוגגות אמיתית הגיע סולו גיטרה מדהים שנשמע כאילו נחת משיר אחר ועם זאת התאים בול. הבנתי שאני חייב לשים את היד על הדיסק.
את "
Squire Of Somerton", שזה בעצם איש אחד – טובי ג'נקינס (שהיה חלק מ"פורט לודרדל" שאין שום דבר טוב להגיד עליהם) אני מכיר כבר יותר משנתיים כך שיש פה צ'אנס רציני שאני יוצא מיניאטורי, ועדיין, אני לוקח את הצ'אנס בכיף כי הדיסק הוא פנינה אמיתית, כזאת שמוצאים פעם בהרבה זמן (והוא גם קיבל ביקורות מעולות בזמנו). וחוץ מזה הסיפור יוצא לי טוב עם הכותרת מהפוסט הקודם.

The Squire Of Somerton - Transverberations

0 comments: