Wednesday, September 14, 2005

בנדורה

נראה שזה מאוד טרנדי השבוע להשפריץ על פנדורה וכל העושר והאושר שבא איתה אז כקונטרה לכל ההתלהבות (שבד"כ אני חולק) הפעם באתי בתפקיד הלקוח המעצבן.
על זה שפנדורה (עוד) לא מכירה את "
Squire Of Somerton" ואת "Swandive" אני מעקם פרצוף, אבל מקבל לבינתיים (כאילו יש לי ברירה). אבל על מה שקרה שיצרתי תחנה שמבוססת על "Lamb" אין לי את היכולת להביע בפרצוף; אם נוציא השירים של גולדפראפ, אייר, סיינט אטיאן וביורק (שהיו לגמרי במקום) נשאר עם רשימה ארוכה שכוללת את קיילי מינו, בריטני ספירס, פלאשדאנס, בקסטריט בויז, דיידו, בט מידלר, אייס אוף בייס, סינדי לאופר, א-הא, פאולה עבדול ועוד הבלחות הזויות שכאלה.
ואני שואל – האם הטעם המוזיקלי שלי הוא זה שמוגבל או שמא נמצאה פינה חשוכה באלגוריתם של התיבה? איך שלא יהיה, אני רוצה את ה-30 סנט שלי בחזרה.

4 comments:

Anonymous said...

בלוג מגניב. תתחדשו

Shachar said...

תודה, גבר. אתה מפרגן, בולצמן מפרגן נשארו רק אחיחי ואיתי. אגוזים קשוחים

Anonymous said...

תתחדשו בהחלט. ואגב, אני חושד בבנדורה האלה מאוד, מכיוון שיותר מדי אנשים דיווחו לי שהתחילו בכלמיני שירים שונים והגיעו לחדש של הבקסטריט בויז.

Shachar said...

תודה גיאחה, אתה האבא של כולנו. סחתיין על המפעל חיים :-)