Tuesday, September 05, 2006

שנה - דמיקולוגרפיה

אם נשים בצד אוננות וחוג טיסנאות אני לא מצליח להזכר מה עוד עשיתי מתוך בחירה במשך יותר משנה. מחר, מונוקרייב יתווסף כפריט לרשימה המצומצמת והאיכותית הזאת.
אני מוצא את זה נדיר באופן מיוחד בפרט בשל העובדה שעד למונוקרייב לא כתבתי יותר משתי שורות ברצף שגם הן מעולם לא זכו אפילו להעלם במגירה. אם נוסיף לזה את קהל הקוראים שצמח לאט לאט אני יכול בקלות להגיד שלא באמת ציפיתי לדבר שכזה. איזה כיף לי.
אבל חלאס עם אוננות עצמית (כשאני נהיה רגשן יוצאים לי נאומי בר מצווה), מה שבאמת רציתי להגיד הוא שלרגל המאורע החלטנו לעשות צעד פילנטרופי-פופוליסטי ולהכריז על פתיחת תחרות ה Celebri-T;
המשימה שלכם, אם תסכימו לקבל אותה, תהיה לכתוב פוסט מוזיקלי בלשון האושיה האהובה עליכם. זה יכול להיות שמעון פרס כותב על האלבום המזרח-תיכון-חדש של הג'ירפות , או צ'יצ'ולינה כותבת על הפסקול של "נחשים על המטוס". בתמורה לזה, שלושת הפוסטים הכי שווים יתנוססו בבלוגנו המפואר והכותבים המהוללים יזכו בחיי נצח וגם בחולצה ותקליט של מונוקרייב. אם יהיו יותר משלושה שנאהב באמת, יש אפילו סיכוי שנחלק יותר.
הו הו, כמה גברי וקשוח/נשית וסקסית תרגיש/י בפעם הבאה שתכנס/י לריף ראף אוחז תקליט נדיר ולבוש בחולצה הזאת:


אנשים יקרים, זוהי לא בדיחה, תושיבו את עצמכם ותתחילו לכתוב. ולעידוד, תזכרו – אם אני יכול לכתוב, כל אחד יכול לכתוב (אפילו את, עטר!). את הפוסטים תשלחו לכאן, רצוי עד סוף ספטמבר.
ההשתתפות בהגרלה אסורה על עובדי מונוקרייב, בני משפחותיהם, זהויות בדויות של בועז פדידה וגם כל מיני חברים קמצנים ועצלנים שגם ככה יקבלו חולצה.

11 comments:

Anonymous said...

I really do want that T...I can't wirte, but we'll give it a try since I really do want that T! :)

Anonymous said...

Damn! I will write and you will know it.
Happy birthday!

Anonymous said...

מזל טוב

Anonymous said...

רגע, אני בחברים המניאקים שיקבלו חולצה בכל מקרה, או שאני צריך להתאמץ?

Anonymous said...

זה בדיוק מה שאני רציתי לשאול

Shachar said...

נועה - לאור כמות הפוסטים ששלחו עד עכשיו, יש לך סיכוי גבוה לזכות אם תכתבי כל דבר שהוא
פדידה - ברור שתכתוב, פשוט לא רציתי שתזכה בכל שלושת המקומות...
שמטובו - תודה רבה :-) תבוא כל יום
גיאחה ורנן - שניכם כותבים יפה יפה, נראה לכם שאני אוותר לכם בכזאת קלות? אל תבנו על קומבינות

ורק לעדכן, שתי חולצות ראשונות (לי ולרועי) יצאו שלשום וכבר התלכלכו מריר שהזילו עליהם כמה עוברי אורח

Anonymous said...

מזל טוב !
אני גם יכול לכתוב פוסט? או שאני יותר מידי משפחה

Shachar said...

אם תכתוב בתור 'היו"ר' אני אעלים עין :-) העיקר שתכתוב משהו, גאון

Anonymous said...

דאמט! אני קוראת נאמנה! מגיע לי גם בלי קשר! בעע. רוע.

מזל טוב כפרות.

Anonymous said...

חחח תודה ! אני אשתדל :)

Anonymous said...

מזל טוב יקירי
וכל הכבוד על הפז"ם
אתם מעולים
מקווה שתזכרו את המעריצים הנאמנים שתהיו מפורסמים

ענבר