Monday, September 18, 2006

אנטישמיות, פופליזם ואוסטרלי אחד דביל

איכשהו, מכל הלהקות שיצאו מאנגליה בניינטיז, Kula Shaker הצליחה להיות אחת מאלה שנשכחו הכי מהר מהתודעה הקולקטיבית. ואני חוזר ואומר: פופוליזם זה חרא.
למרות שרק לאחרונה גיליתי שממש כמו מל גיבסון גם הם הואשמו באנטישמיות, אני לא הולך לזקוף את זה לרעתם. בזכות מל גיבסון קיבלנו את המתנה הנפלאה הזאת ועם קצת מזל, האלבום החדש שלהם יהיה טוב כמו השניים הקודמים, שבעיני היו מהדברים היותר טובים שיצאו מהאי מאז שהביטלס חזרו מהודו. אם הם אנטישמיים, אני יכול להרגיש טוב עם זה שאני לא אשלם עליו?
עד שהם יגמרו להקליט אותו תסתפקו בשני קטעים מ-The Revenge of The King EP שיצא באפריל ובהופעות חיות כיד המלך הנוקם.

Kula Shaker – Diktator of the free world
Kula Shaker – 6 ft. down

ואם כבר במל גיבסון עסקינן, מישהו מהליגה נגד השמצות יהודים השתיל את הטי שירט הקרוע הזה למכירה.
ואם כבר בטי שירטים עסקינן, זה הזמן להזכיר שתחרות ה-CelebriT מתקרבת לקיצה. סוף ספטמבר יהיה המועד האחרון שלכם לשלוח את הפוסט שיכול לשנות את הגרדרובה שלכם לעד. עד עכשיו כמות הפוסטים שנשלחו, שהיו היסטריים ומפתיעים, דרך אגב, מבישה (בוא נאמר שכמות החולצות תספיק לכולם). איפה כל האנשים שכל כך רצו חולצה? נועה? גיאחה? רנן? קדימה, לעסק. זה כל כך קל שאני מתפתה לכתוב בעצמי בשביל שתהיה לי עוד חולצה. ותקליט כמובן.

0 comments: