Thursday, September 21, 2006

בתחת שלו

בוטלגים זה דבר מאוד אנאלי. זאת הסיבה שהייתי מצפה מעצמי לאהוב בוטלגים עד מאוד ולהפוך את האיסוף שלהם למטרת חיי (יחד עם להיות אביר ג'דיי). אבל כנראה שלכל רקטום יש את הגבול שלו. בכל אופן, אני עדיין מאוהב בכל הקונספט של הופעות חיות ולכן לא יכולתי שלא להתרשם מ-Live Bootleg, בלוג שנפתח לפני פחות מחודש ומאז לא מפסיק להפציץ בהופעות חיות שגורמות לי לרצות לבכות מאושר.
הבחור שמתחזק אותו הוא מסוג האנשים שבתקופה האנאלית שלהם ניסו לדחוף גיטרות ופסנתרים לעכוז. כמעט כמו Mr Slave. עכשיו ברצינות, הוא צריך לקבל פרס נובל לפיראטים או לפחות איזו צנצנת וזלין על מה שהוא חשף שם עד עכשיו; לא רק שהוא נותן גישה לאוסף מרגש של בוטלגים של ארקטיק מנקיז, מיוז, מוריסי, מטליקה, ועוד המון אחרים (אפילו חאלד לייב בשפרדס בוש!) הכל גם מסודר למופת, עם שמות של כל השירים, תאריכים, האולם ולפעמים אפילו איכות ההקלטה ועד כמה שומעים את הקהל.
יחד עם שיטוט ב-B(oot)log, עוד בלוג בוטלגים כבד שכבר רץ מינואר, יש סיכוי סביר שתחטפו סחרחורת ובחילה קלה מכל מה שקשור לז'אנר. מצד שני, מי יודע עד מתי זה יהיה שם. עדיף להוריד עכשיו מאשר להצטער אחר כך.

4 comments:

zazafromjohor said...

so sad I cannot read what you are saying about my blog... I don t read hebrew!!!

Shachar said...

Well, thank god that you don't know hebrew :-)
Basically, I said how much I admired your new blog and how amazed I am buy the dedication.
I also suggested that one who operates such a neat, thorough blog must be a much of an anal type (as the link suggested) but nevertheless "he deserves a Nobel prize for piracy or at least a vaseline jar..."
Since I never thought you'll get here I allowed myself to have some fun on your virtual expense. No offense...
Keep up the good work, mate

Anonymous said...

wow. now i am curious to know what you have been saying about my site! With no clues even to guide me.

Umm. I hope it doesn't say "this guy has the crappiest site I have ever seen" or something. Anyway thanks for the link...i think

Shachar said...

you think right.
"...along with B(oot)log, a heavy weight bootleg blog which is up and running since Januray, you'll probably get dizzy and a bit sick from all the variety. but than again, better download now than regret later."