Monday, January 01, 2007

רושם ראשוני

עכשיו שההנג-אובר של הסילבסטר (בשבדיה, דרך אגב, אף אחד לא שמע על סילבסטר. מבחינתם זה ראש השנה ותירוץ טוב לאורגיה של שמפניה וזיקוקים) ושל רשימות הסיכום למיניהן מתחיל להתפוגג, החלטתי לנבור קצת בערימה ולראות מה יצא לי מכל העסק. רציתי, באמת שרציתי לעשות סיכום משלי, אבל בתוך השיטפון הבלתי פוסק של סיכומים וסיכומי סיכומים החלטתי בסוף שכמו בתיכון, גם כאן יותר קל לעבור על הסיכומים של התלמידים החרשנים ולדוג מתוכם את מה שמעניין אותי.
אז חוצמזה שיש המון אנשים שבניגוד אלי נורא אהבו את ג'ואנה ניוסם וארקטיק מאנקיז וחוצמזה שרוב האלבומים שהכי אהבתי השנה (למשל ספארקלהורס, סול ספי וקלאוד קאלט, כולם כבר זכו לפוסטים אצלנו) נעדרים מרוב רשימות הסיכום, נו, חוצמזה אין לי יותר מדי מה לומר.
במקום לסכם העליתי פלייליסט חדש אחרי עצלות ממושכת וארוכה. רוב השירים בפלייליסט הגיעו אלי היישר מתור רשימות סיכום שונות ומשונות וכמעט כולם לא זכו ליותר מהאזנה ראשונית ושטחית. אבל מה שכן, כל השירים פה הותירו בי תחושת "יש פוטנציאל, צריך לשמוע עוד".
ראויים לציוד במיוחד הם Silversun pickups שאני מהמר עליהם בתור חביביי לחודש הקרוב, ושרלוט גיינסבורג ש-5:55 שלה נשמע מתקתק ומלטף, ונראה לי ש-Air עשו שם משהו מאחורי הקלעים.

כרגיל, הפלייליסט זמין להורדה עד לפלייליסט הבא.

3 comments:

candy said...

כהרגלך- פלייליסט מצוין וטעם מצוין :)

Roi said...

Thanks darling :)

candy said...

אגב,אחרי שמיעה חוזרת- אני הרוסה על darling please come home- זה בהחלט הולך להיות שיר בוקר!!!