Monday, November 07, 2005

השפעה טובה

אין ספק שהכתיבה שלי מפרה אנשים, גם אם האנשים האלה הם ברובם אני. ועדיין, איזה כיף זה לדעת שאם לא הייתי כותב את הפוסט הזה ולא הייתי שומע את הדיסק (בהמלצתי) אז לא הייתי נזכר בביצוע של ה-Flying Pickets ל- I heard it through the grapevine ואז הפוסט הזה לא היה נכתב. כולי פרפטום מובילה.
אז הפליינג פיקטס הם חבורה של חנונים סקסונים או לפחות ככה אני מדמיין אותם. אני לא מדבר על הזן הפרנץ פרדיננדי שמתלבשים גיקי אבל עם גיטרות ביד אין ספק לאיזה מחנה הם שייכים אלא על הזן שעושה הצגות סוציאל-קומוניסטיות בקולג' ובערב בשביל להוסיף קצת קינקיות מנגנים בפעמונים של של כנסיות. יכול להיות שאני טועה אבל בכל אופן, לשמחת העולם, אחד התחביבים שלהם הוא שירת א-קפלה ופה אין מה להגיד, הם לקחו את הז'אנר הכי רחוק שאפשר והפכו אותו למשהו הרבה יותר מראוי ואפילו מרגש.
את Lost Boys שהם הוציאו ב-84' אני אוהב עוד מאז שאני ילד ובעיני הוא אלבום תמים ומקסים עם עיבודים נפלאים ואינטילגנטים לקלאסיקות שגם ככה אני אוהב. וכשאני חושב על זה, לתת לילד לשמוע את כזאת מוזיקה זה קצת כמו לקנות לו ברבי במקום משאית. מזל שלי.

Flying Pickets – I head it through the grapevine
Flying Pickets – Space Oddity

1 comments:

Anonymous said...

Wow!
I really forgot about this album. Someone brought it for me from abroad when I was much younger and I could not stop listening to it.
Unfortunately, all what other people used to say was "Isn't it that Ice-Cream song? Homoes"

Sir B.Valour