Friday, February 10, 2006

אליסון, תעשי לי ילד

תסלח לי יקירתי, אבל הלילה, לפחות עד מחר בבוקר, כולי של אישה אחרת.
חזרתי לפני רגעים אחדים מהופעה של גולדפראפ בבריקסטון ואני מאוהב. איזו אישה מדהימה, גודאמיט. הבחורה הזאת איפשהו בשנות השלושים המאוחרות שלה (הגיל שלה כל כך סודי שאפילו גוגל לא יודע) והיא נראית, איך נגיד במילים יפות, הייתי מפרק לה את האגן. פעמיים (ושוב, יקירתי, את חייבת לסלוח). בכל אופן, היא עלתה לבמה, חמושה בפלטפורמות כסופות ובגד מינימליסטי, חושפת רגליים שנגמרות איפשהו באזור הגב הקדמי המפואר שלה, ועם פרמננט טרי בשיער. אם חשבתם שבזה הכל מסתכם, אתם לגמרי לא בכיוון, כאן הכל מתחיל. יחד איתה עולים לבמה קלידנית בבגד טורקיז נוצף ולוק לסבו-שיק, בסיסט שרירי עם גיטרה שקופה, קלידן בסטייל נאו-היפי עם אורגן-גיטרה שכמותו לא נראה מאז מודרן טוקינג ומתופף שנראה כמו פועל במה שממלא מקום זמני. אם זה לא מספיק לכם, תוסיפו גם 4 קוזינות שהיו לבושות לסירוגין בביקיני וראש של זאב ובגד גוף כסוף עם ראש של סוס שעשוי ממראות, תאורה מטורפת וקונפטי כסוף.
בכל מה שקשור לשואו, היה פשוט קרנבל פסיכי של גלאם-פופ. ההופעה עצמה הייתה מצויינת, גולדפראפ שרה מדהים, לפעמים זמרת ולפעמים כלי נגינה בזכות עצמה. מכירים את כל הקטעים שלה שנשמעים כמו סימפולים של הקול שלה? מסתבר שזה באמת הקול שלה. גם יפה וגם קול של סינתי.
הדבר היחיד שמנע מההופעה להיות מושלמת באמת, היה הקהל הבריטי המזויין. הקקות האלה, נראו כאילו הם סתם בפאב השכונתי, צורכים את מנת הבירות היומית שלהם, ורק במקרה גם גולדפראפ מופיעה שם. כנראה שזה מה שקורה שיש כזה שפע של הופעות. חולרות, לא יודעים להעריך את מה שיש להם. אני יכול להשבע שרובם מכירים רק את Supernature וגם משם רק את הסינגלים שטוחנים להם ב-XFM. כשגולדפראפ פתחה את ההופעה עם Utopia הקהל היה אדיש משהו, אבל עם זה עוד הצלחתי להתמודד. איפשהו באמצע ההופעה, שהייתה אוסף מעולה של שירים מכל האלבומים, היא התחילה לשיר את אחד מהשירים השקטים היותר יפים מ .Felt Mountain הקהל הבריטי מצידו שם את הנימוס בצד, ועשה רעש מהסוג הנפוץ במגרשי כדורגל. אליסון המושלמת שלי לא התבלבלה, הפסיקה את השיר באמצע ואמרה:
“Sorry, I can’t sing like that. I guess slow songs are a big no no…” ועברה לשיר הבא. משהו אומר לי שזה לא היה קטע מתוכנן. מבט חטוף בישבן שלה השכיח את כאב הבטן הרגעי שהרגשתי בשבילה. אליסון לא נהנתה מההופעה, אני די בטוח. ועם זאת, אין מה לבוא אליה בטענות – היא את שלה נתנה. עכשיו רק נשאר שהיא תתן גם לי קצת. ועכשיו רק נשאר לתת לכם טעימה ממה שמלכת אנגליה יכולה לעשות בהופעה, אם היא רק רוצה.

Goldfrapp - Let's get physical: Olivia Newton John cover

וגם להייפ משין יש תמיד דברים נחמדים להציע.

0 comments: