Sunday, March 19, 2006

B for Bracha

דמיקוליו הביט במסך כלא מאמין. הייתכן שהוא לא לבד? זו אינה אגדה אורבנית? מסתבר שאכן קיים שותף לכתיבת הבלוג. אמנם רחוק, קפוא ועסוק מדי ללא ספק, אבל חי וקיים ואפילו משתדל. אבל להשתדל זה לא מספיק. גם בוראט הבין זאת ולכן פינה לעצמו זמן בעיצומו של סופ"ש סקנדינבי לתפארת (5- מעלות, שמש ושלג לסירוגין, בשר ותפו"א בוואריאציות שונות). אבל מיד נתקל במכשול הבא: זו לא רק בעיה של זמן פנוי – פשוט אין על מה לכתוב.
כן, כן. המצב קשה. אנשי חוקנ'רול, האייפוד, הסיטימיול והעונג עושים עבודת קודש אבל מאז סיכומי 2005 המופתיים של האייפוד הרעב לא נתקלתי בקצה קצהו של משהו מעניין באמת. אולי עניין של טעם ואולי דיכאון חורף נורדי ואולי המצב באמת קשה. אבל יש כמה קצרים, בתקווה לעתיד טוב יותר:

ראיתי היום את V for vandeta ויצאתי בתחושה אמביוולנטית. האחים וושובסקי יודעים להביא אותה בסטייל ומשחקים אותה כל עוד הם נצמדים לשירים ולא למוזיקת סרטים תזמורתית ומשעממת. הם משחקים אותה גם בענייני ליהוק ואפקטים שמטרתם העיקרית היא למצוא חן בעיני מעצבים ישראלים גולים. והטקסטים שיוצאים להוגו וויבינג מהפה פשוט מעולים (כולל מונולוג של 3 דקות בערך שכמעט כל המילים שלו מתחילות ב-V). מעבר לזה הסרט קצת בעייתי.

אחרי האזנה ראשונה ושטחית לאחרון של קולדקאט אני חושב שאולי יש פה משהו טוב. לא היו לי שום ציפיות, בעיקר לאור הסינגל הראשון (Walk a mile) שהוא לדעתי קצת מסריח והכי חלש באלבום. אולי בקרוב יהיה לי על מה לכתוב...

הדבר הכי מגניב ששמעתי בשבועות האחרונים הוא Let it beast – אלבום שכולו מש-אפ בין הביטלס והביסטי בויס ובטח כבר קיבל חשיפה בבלוגים שהוזכרו שלוש פיסקאות למעלה. זה עובד באופן מופלא ויוצר משהו חדש שאוסף איכויות משני המקורות. סוף-סוף מישהו מוכיח לי שמש-אפ יכול לעבוד מעבר לגימיק. למי שלא מכיר, אני אעלה שיר בקרוב.

אחרון חביב – Tween הוא בלוג שמוקדש כולו ל-Motion graphics וכולל קישורים לחברות המובילות בעולם, עידכונים וטוקבקים מעניינים מאוד. והיום הופיע שם לינק לקליפ ל-Beneath the rose של Micah P Hinson. פשוט יפהפה.

2 comments:

Shachar said...

at last! I'm not alone! next thing you know Adam will be back as well...
If you're in touch with him tell him its never too late.

Anonymous said...

"walk a mile"
הוא דווקא לא הסינגל הראשון מהקולדקאט אלא
"everything is under control"
ואני חושב שווק א מייל זה ה-להיט של האלבום.