Thursday, October 02, 2008

מועדון הסילון

לפני כחודש, רגע לפני ההשקה, כמו כל תאגיד שמכבד את עצמו, מונוקרייב שלחה את ההנהלה הבכירה לסוף שבוע מפנק בכפר קטן בצפון שבדיה. על דשא ירוק תחת שמיים תכולים ושמש צהובה, נחתי לי בבקתת עץ אדמדמם על שפת אגם כחול ואינסופי שנפרס לרגלי. נתתי לשנאפס לצרוב את גרוני בנעימות, קטפתי פטריות ענק (שהשאירו את הגמדים שגרים תחתיהן מחוסרי דיור), אפיתי עצמי עד עילפון בסאונה פינית, ליטפתי רכות חתולים שאימצו אותי, לגמתי יין פורט משנת 80' וכמעט, ממש כמעט, זכיתי להצטרף לציד של דב סורר שאיים על הכפר השכן. אם חשבתם שמכשפות, טרולים ופיות יער הם יצורים מיתולוגיים זה רק מכיוון שעדיין לא ביקרתם במקום ממנו הם באים.
באותו זמן, פחות או יותר, באי האפור, שחררה עוד להקה לונדונית סינגל מאלבום ממשמש ובא. Bombay Bicycle Club בחרו בשם שבו זמנית נותן משמעות חדשה לראשי התיבות BBC וגם מהווה הומאג' לרשת מסעדות קטנטנה בלונדון באותו השם. הו, כמה צעיר ומרענן מצידם. הסולן רך השנים שלהם האזין רבות, כך נשמע, לאדון דבנדרה בנהארט אך עם זאת לא הפנה עורף למיטב הבריט-רוק שמיוצר בקפידה במישורים הירוקים של הממלכה.
בדמיוני, אני רואה נער הודי מדווש במעלה הגבעות של Rättvik על אופניים חבוטות שעשה את כל הדרך מבומביי רק בשביל לטעום את ריבת הדומדמניות הביתית של הורי הויקינגית. הוא היה נהנה מכל רגע.

Bombay Bicycle Club – Evening \ Morning
Bombay Bicycle Club – You Already Know

1 comments:

Anonymous said...

טוב שלא סיפרת לי על הסופש הזה כשהיית פה, הייתי נותן לך אגרוף בבטן :) איזה כיף לך. נשמע כמו קלישאינדי דווקא לשים סיגור רוס במקום כזה. מעניין באמת שיש הרבה מוזיקה זועמת (מטאל, פאנק) וקצבית משבדיה (אלקטרוניקה) ופחות מוזיקת נוף כמו שיש באיסלנד.

אגב, איך זה שאין פוסט על מבצע הרחוב שעשינו!?