Monday, March 08, 2010

סיפוק

שלושה שבועות שאני מנסה להשיג את השיר למטה. לאף אחד לא היה מושג על מה אני מדבר ולנסות לחפש בגוגל 'ואלה די די' לא ממש עזר. ביום שישי בלילה, קצת אחרי השעה 2, בעודי יושב עייף באחד מהמקומות הבודדים שאני עוד טורח לנסות לרקוד בהם הדיג'יי פתאום ניגן אותו והעיף אותי לסדרה של פרכוסים, קפיצות, עוויתות ושגעון שהיו גורמים לאיליין מסיינפלד להראות כמו רקדנית בבולשוי. פאק איט. אין על שיר טוב בזמן הנכון וברגע הנכון.
היום סוף סוף, בדרך נס, מצאתי את השיר המדובר (לא, לא שאלתי את הדיג'יי, הייתי באקסטזה מדי בשביל זה). תתביישו לכם כל מי ששאלתי ולא ידע מה זה (שמונה שבועות בעשיריה הפותחת במצעד הבריטי, בחיי) או שהעיז לומר שהשיר הוא פרי הדמיון שלי.

5 comments:

אבי לבקוביץ said...

אה. וואלה. די

Sharon said...

מי היה הדיג'יי באותו ערב? דאג או טוני?

Eliana said...

שמחה בשבילך!
מכירה טוב את המרדף אחרי שיר ששמעת באקראי ואין לך מושג מי שר אותו, והג'וק משתלט על המוח ואי אפשר לנוח עד שמצליחים למצוא אותו!
way to go!!

פרנק זעתר said...

וואי איזה נוסטלגיה!

עידו שחם said...

אחח, איזה פיסת ניינטיז מעולה. דאנס בריטי פר אקסלנס.