Monday, January 02, 2006

איזוטריה אהובתי

על החצי היפה שלי עובר תהליך מרתק בשנים האחרונות; חשוב לציין שמראש לא מדובר באדם שלמילה מיינסטרים יש תוקף ממשי לקיומו, ועדיין אט אט היא הולכת ומתרחקת מהמרכז (שלא נאמר הנורמל), וגולשת אל מחוזות האיזוטרי פינת הפעם-לגמרי-נסחפת.
אם זכרוני אינו מטעה אותי, זה התחיל בסרטים כאשר כאן ההעדפה הברורה הייתה לכל מה שבא מהטווח הגאוגרפי של מזרח אירופה ועד המזרח הרחוק. במוזיקה התהליך הזה התחיל בשלב מאוחר יותר – אני עוד זוכר בבהירות את היום שבו היא הגיעה עם הדיסק של Royksopp מחייכת חיוך יודע נסתרות, הרבה הרבה לפני שמישהו ידע עוד איך להגות את השם שלו. ולמרות שהתהליך התחיל לא כל כך מזמן הרי שכאן ההתדרדרות היא מהירה וקשה. יום יום אני מקבל דרישות קשוחות להשיג דיסקים אחרי שזאת בילתה אחה"צ שלם ב-HMV והחליטה שיש להקה בולגרית ששרה שירי פולקלור נפאליים וממה שהיא שמעה זה בלי שום ספק הדבר הבא.
לפעמים, אני חושב שהיא סתם עושה את זה בשביל לראות כמה רחוק אני אלך בשבילה, ולפעמים, בחיי זקני, הבחורה שמה את היד על דברים לא רעים בכלל. הנה דוגמא לאחד שנשמע כמו העידן רייכל של הסנגלים ועושה מוזיקה שכולה צפון אפריקה פוגש את דרום הודו. לא בהכרח משהו חדשני או שאף פעם לא שמעתי, אבל בלי שום ספק איכותי ועושה מאוד נעים באוזן.

Thione Seck – Siiw

והפצרה: אם מישהו רוצה לשמש בן לוויה לבחורה המדוברת להופעה של Bauhaus בפברואר בלונדון, שיזרוק איזה מייל או משהו כי לי לא ממש בא על ההופעה.

2 comments:

Anonymous said...

תודה על תיקון הרסס המהיר...
אשמח לקבל ממך דרך כל שהיא לצור עימך קשר או לפחות שתשאיר לינק בבלוג.
יש כמה שאלות שאני מעוניין לשאול!

Shachar said...

you can always send a mail to:

bshachar@hotmail.com

(it appears in my profile details I believe.)