Sunday, January 22, 2006

קוסינוס סולמית

בשירותים מעופשים של דיג'יי בר מה-זה-מגניב, שממוקם על חורבות של שירותים ציבוריים, תוך כדי שאני מרוקן מעצמי פיינטים של בירה שימצאו את דרכם לתמזה, הייתי עסוק בקריאה אינטנסיבית של דף A4 שהיה תלוי על הקיר, מודפס בפונט אריאל 8, וכולו המלצה ארוכה ומנומקת על להקה אלמונית בשם Sine Star Project.
לקרוא תוך כדי שאתה משתין זאת לא משימה קלה, לזכור את השם של הלהקה עד שאתה מגיע הביתה זה כבר ממש משהו שמצריך כח רצון עז. כל מי שמכיר אותי יכול להעיד שכשמדובר בכח רצון, אני הראשון לפרוש. בדרך נס, כשהתעוררתי היום בצהריים, הדבר הראשון שעלה באוב היה השם של הלהקה.
מוקדם לומר אם תצא מכאן בשורה אמיתית, אבל שמיעה ראשונית בהחלט עשתה לי חשק לשים את היד על האלבום. קצת קשה בהתחשב בעובדה שהוא יוצא רק עוד שבוע. בינתיים תסתפקו באתר שלהם שמציע כמה שירים וב-myspace שמציע כמה אחרים. אם הם יהיו להיט היסטרי אני מבטיח להסתובב עם חזה נפוח מגאווה. אם לא, אז its nevermind.

0 comments: