Saturday, January 07, 2006

עכבישים קופצים ואיש מוזר

בדרך כלל פרטים ביוגרפיים על האמנים החביבים עלי לא נראים לי דבר שממש חשוב לדעת. מצד שני כל מי שמכיר אותי טוב יודע שאני לגמרי חולה על כל מיני עובדות מיותרות לחלוטין כמו זה שעכבישים קופצים הם לא ארסיים, או זה שבאחת השפות המדוברות בניגריה משמעות המילה 'היי קולו' היא בו-זמנית גם 'הכל' וגם 'כלום'. אז השבוע, כשישבתי והתמוגגתי לי מ-Cripple Crow, האחרון של דבנדרה בנהרט, תהיתי פתאום איך זה שהמבטא הלטיני שלו כל כך מושלם. בדיקה מהירה העלתה שהאיש המוזר גדל בוונצואלה. זהו, עכשיו הנושא הביוגרפי קיבל את תשומת הלב הראויה וכל מה שנשאר לי להוסיף זה שהאלבום הזה לגמרי עשה לי את השבוע ככל הנוגע למוזיקה. איזה כיף. ואני בכלל לא התלהבתי מכל מה ש-ד' עשה עד עכשיו, אבל פתאום אני שומע את הפרוייקט הענק (23 שירים) הבלוזי-קאנטרי-לטיני-ביטלסי והכל שם מקסים ונעים ויפה ובדרך כלל אפילו מעלה חיוך. רוב הזמן Chinese children כיכב בתור הקטע החביב עלי, אבל לקראת הסופ"ש I feel like a child עקף אותו בסיבוב. אולי זה היומולדת ה-29 ההולך וקרב...
בטוח שהאלבום הזה כבר נטחן בביצת בלוגי המוזיקה המגניבים, אבל מה 'כפת לי!

1 comments:

שגכש said...

יש לי דבר אחד להגיד לך:

נתקלתי בעקביש קופץ שחור בבית!
נבהלתי!
רצתי לגוגל
כתבתי: עכביש קופץ לא ארסי
בשביל לדעת אם כל העכבישים הקופצים הם במקרה לא ארסיים..

והגעתי לרשומה שלך..

אז לא מעניין אותי למה התכוונת ומה רצית לרשום בבלוג
מה שבטוח הוא
שאם עכבישים קופצים לא ארסיים- זאת עובדה
אז זאת ממש לא עובדה מיותרת !!!!

תודה.