Saturday, January 07, 2006

באי של טוקשה

כשאני יקנה אי (ואני יקנה אי) אני יקנה גם להקה. כי באי שלי יהיה תמיד תמיד שמח. ואם כבר יש לי אי ויש לי להקה הם ישירו בספרדית. ככה זה. יש לך אי? אתה צריך להקה ששרה בספרדית. יש דברים בחיים שאין מה להתווכח עליהם. כבר קניתי אי, עכשיו נחרבן הכל ונביא לשם את...נגיד...נגיד... ארקטיק מנקיס? כל הזמן רק יגידו לי "מזיע לי, חריף לי, מתגעגע למלכה, רוצה הביתה..." לא, לא מתאים.
ואם כבר להקה ששרה בספרדית אז נראה לי שאני יביא את Los de Abajo כי אלה יודעים לעשות הכל אלה. תגיד להם רגאיי - יעשו רגאיי לטיני, תגיד להם תעשו גוראן ברגוביץ' – יעשו גוראן ברגוביץ' לטיני, תגיד להם לטיני – יעשו לטיני לטיני. לא מאמינים לי? אם הגויים ב-BBC נתנו להם פרס, מי אתם שתגידו לי, מי?! עזבו, לא חשוב, יצא לי את החשק. אתם לא מוזמנים לאי שלי.

Los de Abajo – Los Lunaticos
Los de Abajo – De Marcha

0 comments: