Tuesday, February 07, 2006

חננהלנד

יש דברים שמצריכים בגרות מסויימת בשביל שתהיה מסוגל להוציא אותם החוצה; להודות שלא הייתי מגרש את בראד פיט מהמיטה שלי, ללבוש חולצה ורודה, להזמין שוקו במקום קפה וכו'. הסירו דאגה מלבכם, אין לי שום כוונה לנבור במטרוסקסואליות שלי אלה לצאת בהצהרה חדשה-ישנה: אני אוהב בדיחות חנונים. באמת.
מה שגרם לי לצאת מהארון במקרה הזה היא The IT Crowd, סדרה חדשה שעלתה ביום שישי האחרון בפריים טיים של Channel 4, על צוות IT של שני אובר-חננות והמנהלת החדשה שלהם, עם פטיש לנעליים וידע רחב במחשבים (לקרוא אי-מייל, לשלוח אי-מייל, למחוק אי-מייל, עכבר, עכברים, קליק, דבל-קליק...). שלושתם עובדים בחברה גדולה ויוקרתית כאשר עבורם הכל מסתכם בלשבת בקומת המרתף ולשנוא את כל העולם משם.
ההפקה היא מאוד לואו-טקית, מלאת הומור בריטי פסיכי, סלפסטיק וכאמור, הומור חנונים משובח. זה נשמע פושר, אבל אם לשפוט משני הפרקים הראשונים ששודרו, יצא להם משהו בסט. הומר סימפסון היה אומר: "its funny because its true". אני אומר שגם אני וגם החצי היפה שלי, שעדיין מתקשה להתמודד עם העובדה שהיא חיה עם סמי-חננה שכמותי, השארנו שלולית על הספה בסלון.
טורנטים של שני הפרקים הראשונים מסתובבים חופשי, ולמרות שהקטע הזה ממש לא מייצג הוא הכי הרבה שהצלחתי להציג. בשביל להמשיך את המסורת שהתחלתי עם הפרסומות של אורנג', הנה הפרסומת שעשתה את הסדרה אפילו יותר מצחיקה.

0 comments: