Sunday, February 12, 2006

משחק מקדים

מרוב השתפכות על האקט של גברת גולדפראפ, כמעט ושכחתי לכתוב על המשחק המקדים. כשראיתי על הבמה 4 מיקסרים, אורגן וגיטרה הבנתי שהולך להיות פה משהו קינקי. על הבמה עלו Hot Chip, חמישה גברים שנראו כמו צוות מתכנתי ג'אווה באמדוקס, והרביצו את תורתם. כמו קבוצה של חסידים הם זעו ונעו קדימה ואחורה באקסטטיות כשהם רכונים איש איש על הקונסולה שלו, מנגנים את המנגינה שלהם. תוך דקות, הבאסים העיפו לי את הסתימות מהשיניים והראש שלי התחיל להנהן באופן בלתי רצוני כמו כלב על דאשבורד של פורד פוקוס.
עד עכשיו, אני עדיין לא מצליח להחליט כמו הם מי נשמעים. אולי סוג של פישרספונר בגירסה לא מלוטשת? לא יודע. ששמתי את היד שלי על Coming on strong שהם הוציאו לא מזמן, קרה דבר די מוזר. האלבום נשמע כמו גירסה כמעט אקוסטית של ההופעה, מה שהוציא לדעתי את הרבה כיף מהסיפור. ולמרות זאת, האלבום לא לגמרי רע גם בגרסה הזאת.
בשביל להבין על מה אני מדבר, אתם מוזמנים לשמוע אותם מנגנים לייב לראות את הקליפ הפסיכי שלהם לסינגל האחרון שלהם, ועוד קליפ ואם לא נמאס אז אפילו עוד קליפ. יכול להיות שאפשר להכריז על ז'אנר חדש – אלקטרו-חנון?

0 comments: