Monday, February 27, 2006

איזה חמווווד

לפעמים השבדים יכולים להיות כאלה חמודים. נגיד, בסופ"ש החולף התנסיתי לראשונה בקרוס-קאנטרי סקי. זה היה די מביך, לא ממש הסתדר לי עם הקרשים באורך מטר שמונים שנדבקו לי לרגליים, במקום לגלוש בעלייה יצא לי רוורס וכשסוף סוף הייתה ירידה לא הצלחתי לעצור ועפתי לתוך ערימת שלג. וחוץ מהויקינגית שלי שהצליחה להחזיק את הצחוק המתגלגל מתחת לצעיף, היו שם גם סבתא שמנמנה עם שתי נכדות בנות 5-6 ובמקום לצחוק עלי הם רק הביטו בי עם חיוך עדין שכולו אומר “dude, that's low...”. רוצים עוד דוגמה? נגיד, שבדיה לקחה מדליית זהב בהוקי, נגד פינלנד. זה בערך כמו שנבחרת ישראל תיקח את המונדיאל בגמר נגד גרמניה או איראן או משהו כזה. זה לא שינאה כמו שזה חוסר פירגון תהומי. ואתם יודעים מה? אף אחד לא השתולל ברחובות, אף אחד לא קפץ למזרקה (וטוב שכך, המים קפואים ומישהו היה שובר את הראש), אנשים פשוט שמחו, חייכו ושתו עוד בירה. וואלה חמודים. והשיא? ידידה ואבא שלה חזרו מהצפון העוד יותר רחוק לסטוקהולם ולקחו אותי טרמפ. 350 ק"מ של נסיעה בסופת שלג, וכשהורידו אותי, עוד לפני שהספקתי להגיד משהו, הם עוד אומרים לי תודה על זה שהצטרפתי אליהם לנסיעה. סוף סוף מישהו מעריך אותי כראוי.
אבל לא רק השבדים, גם האמריקאים יכולים כשהם רוצים. למשל, המיקסטייפ לוולנטיינ'ס דיי הזה שהכינו ב-Exopolis, חברת עיצוב מקליפורניה. נכון חמודים?


0 comments: