Wednesday, January 31, 2007

מתנה משמיים

אני יודע, אני יודע, יותר מדי פוסטים בשביל שבוע אחד, אבל יש סיבה חשובה.
בסיכום 2006 הגנוז שעשינו רועי ואני, כל אחד נתן את הרשימה שלו והשני כתב שורה של התייחסות לבחירה. תמיד מפתיע אותי לגלות שלמרות שההשקה המוזיקלית שלנו הולכת ומתרופפת (על אחת הבחירות של רועי הגבתי: "ומה אומר על זה הגניקולוג שלך?"), עדיין יש איזה גרעין של חיבור בין הטעמים שלנו שלעולם יהיה שם. היה רק אלבום אחד שהופיע בשתי הרשימות, ועוד מ-2005; Advice from a happy hippopotamus של Cloud Cult (שכבר הללתי אותו בעבר). כנראה שכשהמוזיקה כל כך טובה, על טעם וריח אי אפשר להתווכח.
אז לכבוד היומולדת שלך, רועי, כת העננים החלה אתמול להעלות למייספייס שלהם שיר אחד ליום מהאלבום החדש שלהם The meaning of 8. אני לא אופתע אם גם בסיכום 2007 הם יסיימו ברשימה של שנינו.
האלבום שלהם מגיע לחנויות רק באפריל אבל ניתן לרכישה (אלבום, ויניל, מפ3) דרך האתר שלהם. אחרי שקוראים את הטקסט הזה, איך אפשר שלא להעריץ את הישבן הידידותי לסביבה של Craig Minowa, ולרוץ לקנות אל האלבום שלהם ב-10$? אני ברצינות שוקל לחפש את אלו שישתפו את הדיסק הזה בסולסיק ולרדוף אותם אחד אחד, כמו ויזנטל. ראו הוזהרתם.

Cloud Cult – Take Your Medicine
Cloud Cult – Chain Reaction
Cloud Cult – Pretty Voice

3 comments:

Anonymous said...

איך אני אומר לך את זה..
יש לי כבר את The meaning of 8.

Shachar said...

איך אני אומר לך את זה...את טינופת
ואני יודע איפה את גרה
ואני אמחק אותך ממיספייס
:-)

candy said...

מקסימום תתנחם בשיר הזה


http://www.stereogum.com/mp3/Cloud Cult - Chemicals Collide.mp3