Friday, April 13, 2007

שטייטעלס

היום בבוקר הסתכלתי במראה ולמרות שלנגד עיני היה אדם חולה, עם תסרוקת אה-לה-יאיר גרבוז, לבוש בפיג'מה מסמורטטת הרגשתי אכבר גבר. הסיבה לכך פשוטה יש לי חברים חדשים במייספייס. הם הציעו לי חברות ואני הסכמתי.
אבל אל תראו אותי ככה, אני לא זונה של סייבר ספייס, אני את החברים שלי בורר היטב. אז דיברנו קצת, שאלתי אותם את השאלות הרגילות – מאיפה אתם בארץ? איפה הייתם בצבא? כמה זמן אתם ביבשת? כמה אתם משלמים על החדר? וכו'. לא ממש מצאנו שפה משותפת עד שפתחתי את המייספייס שלהם ואחרי שיר או שניים שפשפתי את אוזניי כלא מאמין – האם זה אני שפספס אותם או שמא אלה הם שהצליחו להשאר סמי-אלמוניים בעל כורחם? איך שלא יהיה, Stateless, הם חתיכת מציאה; סינתזה מבריקה בין דיג'יי שאדו, ארכייב, רדיוהד וקולדפליי. הם הוציאו אי.פי ב-2004 ועוד אחד (מצויין) ב-2005, ובשעה טובה עוד מעט יוצא להם אלבום שלם. אני חושש שהם פיספסו קצת את רכבת ההייפ, אבל מה, חברים שלי, לא אפרגן?

Stateless – This Language
Stateless - Exit

4 comments:

Anat said...

בוקר טוב אליהו....

Shachar said...

אני ממש מתאמץ לא לכתוב כל מיני דברים על אמא שלך , גברת פליקס
למה? למה את לא חולקת קמצנית? לא סחבתי מרק עוף עם קניידלעך חצי לונדון לסדר? לא הבאתי לך את החדש של זיטה? מה עוד?

candy said...

אהבתי


תרגיש טוב:)

Anonymous said...

I have downloaded Stateless – This language and listened to it a couple of times.
After about 2-3 hours (not constant listening, just time passing) – the quality of the song deteriorates...
Is it only me? Or is it a new mechanism to prevent music sharing?

Valour (who has so complicated password, and never remembers it)