Tuesday, April 08, 2008

אלברט 2000

פעם רצו לפרסם משהו היו שמים על המסך את אלברט פירות עם הרבה שפם מחזיק איזה אבוקדו ומחייך וזהו, נגמר. כולם ידעו – אבוקדו זה טוב. כדאי לאכול אבוקדו. זה מלא ויטמינים ומינרליים. זה עושה פלאים לעור הפנים. ואם לא תאכל, יבוא אלברט ויזיע עליך. אבל היום, זה כבר לא עובד. הדור התחלף. היום בתקציב לכל פרסומת אפשר לקנות שש קילו אבוקדו לכל ילד באפריקה. זה טוב לעור הפנים שלהם. היום בכל פרסומת למלאווח קפוא יש אפקטים שגורמים לקינג קונג להראות כמו הקוף של מרקו. היום כל פרסומת למשחה לפטריה וגינלית מלווה בפסקול של להקה שעדיין לא קיימת.
לפעמים, רק לפעמים, העולם גם מרויח מזה. כמו בפרסומת לאנרגיה (מה אנחנו, רובוטריקים?) של e-on. השיר ברקע כל כך טוב שבין רגע הוא הפך להיות הדבר הבא. מה שבאופן פוסט-פוסט-מודרניסטי אומר שהוא כבר לגמרי פאסה. כמעט רטרו. אבל עדיין שיר מעולה. שימו עליו עין, על Broadcast 2000, ממה שאני שומע הוא הולך להיות האדמ הבא. הרבה באזז יש פה סביבו וסביב המיני אלבום שלו Building Blocks שיוצא ביוני. אולי אפשר להפיק מהבאזז הזה קצת אנרגיה ולשמור בקוביות.



Broadcast 2000 – Get Up and Go
Broadcast 2000 – Pep Talk
Broadcast 2000 – The View

[ותודה ליובל על העזרה. ככה זה בבוקר שאין השראה, אני עושה אאוט סורסינג לדימויים לישראל.]

4 comments:

Anonymous said...

רק רציתי להודות על שטף הפוסטים לאחרונה - בדיוק כשנראה כשהרבה בלוגרי מוזיקה ישראליים (ואני ביניהם) מתחילים להרים ידיים ולהוריד את קצב העדכון

Unknown said...

בים יש מדוזה ולי אין מוזה. מיקיאגי-מיקיאגי-מיקיאגי.

לכבוד הוא לי. כמובן שקיפי שלא נכנס לפוסט הזה עוד לא אמר את המילה האחרונה.

Shachar said...

נמרוד - בכיף. ככה זה בגולה, יש יותר זמן לשטויות האלה

יובל - חשבת אולי לפתו...לא חשוב. כבר היינו בסרט הזה. תמשיך עם האאוט סורסינג, הודי

Anonymous said...

נו, אם כבר אלברט פירות, אני מתעניין במידע על לאון מזרחי ("אז מה היה לנו החודש?"). נראה לי שכולם שכחו את מוכר החמוצים שהיה סוקר בפירוט-יתר את תכניות הערוץ הראשון.
איך לא העלו אותו ליוטיוב, איך?