Saturday, December 24, 2005

השאלה הזהה ואחת חדשה

אני יושב אחרון בשורה בשלב השאלה הזהה. כל אלה שלפני היו רהוטים, מדוייקים והצליחו להשמע מקוריים. אני חושב על מה שאני רוצה להגיד ואני מתכסה זיעה קרה ומתחיל לשכוח דברים בסיסיים כמו לוח הכפל או כמה אלבומים הוציא אדם. רגע האמת הגיע. אני אוזר אומץ (או לחלופין מסתווה מאחורי מעטה של פחדנות) ואומר:

"אני לא מתכוון להכריז על אלבומי השנה שלי. לברור את האלבומים שיצאו ב-2005 מתוך אלה ששמעתי בשנה האחרונה זה כמו לאכול רק את המלפפונים בסלט יווני. מה גם שאם לשפוט לפי הערימה שמצטברת אצלי אני אהיה אולי מסוגל לעשות את זה בסוף 2007. אני משוכנע שאתם, בדיוק כמוני, קראתם את הסיכומים באייפוד הרעב, בחוק'נרול וגם פה במונוקרייב ואני מסופק אם אתם צריכים עוד אחד.
ועכשיו, שניה לפני שכולכם סוקלים אותי בעטיפות דיסקים שבורות תרשו לי להשאיר אתכם עם תהיה: בסיכומי השנה האלה אני נתקל בלא מעט אלבומים שזאת הפעם הראשונה שאני שומע עליהם, ואני שואל את האחראים לדבר למה שדבר כזה יקרה? למה לא כתבתם על האלבומים האלה קודם? לא בשביל זה אנחנו פה?"

הס הושלך באולם. פידבק מהמיקרופון צרם ברמקולים. חשתי לשניה בהתרגשות מסויימת בקהל וכמעט ופלטתי אנחת רווחה. ואז, כמעט בבת אחת, נעמדו כולם על הרגליים ומטר של עטיפות דיסקים שבורות עשה את דרכו לכווני.

4 comments:

Anonymous said...

:)
אהבתי.

*קופסה שבורה של דיסק*

Anonymous said...

אחד מסיכומי השנה הטובים שקראתי.

**קופסה שבורה של אייפוד

reign said...

צודק לגמרי. נמאס כבר מכל סיכומי השנה האלו.

*קופסא שבורה של קלטת אודיו*

Anonymous said...

*קופסה שבורה.com*

חיבוק :)