Wednesday, May 21, 2008

דיאלוג בהשאלה

- תגיד מה נסגר עם הפוסטים על ההופעות?
- מה? לא אהבת את הפוסט על גונזלס?
- אה, היו יותר טובים וחוץ מזה קצת נמאס
- הייתי חייב לחלוק את זה עם מישהו, אתה יודע...
- נראה לי שמיצינו את הקטע, אז אתה הולך למיליון הופעות והחיים שלך דבש. מה יוצא לי מזה?
- שמע, בן אדם נותן את הנשמה שלו על הרחבה, ערב אחרי ערב ולך לא אכפת. אתה חתיכת טינופת, אמרו לך את זה פעם?
- בואנה, תזהר ממני, הא?
- לא, ברצינות, אתה לא מעריך כלום אתה.
- הא?
- על Jam for Bread סיפרתי לך?
- אתה מתחיל שוב?
- אני מניח שאתה לא רוצה שיר של Lou Rhodes בביצוע חי מההופעה?
- אה...
- ומה עם Balkan Beat Box, על ההופעה שלהם סיפרתי?
- אולי רק עשר-עשרים פעמים, לא יותר
- אני מבין. אז לא יעניין אותך אלבום רמיקסים חדש ושיר חדש?
- ואללה? חדש ל-BBB? יכול לעבוד
- ואת הסיפור על ה-Vampire Weekend והבחורה שהקיאה באמצע ההופעה שמעת, נכון?
- בן אדם, אתה מגעיל
- מגעיל, מגעיל אבל תגיד שאתה לא מת לשני שירים חדשים של ערפדי הסופ"ש?
- חדשים, חדשים? או איזה קאבר של גלי עטרי?
- דנדשים
- תעמיס
- מבטיח שתקרא את כל הפוסטים שלי על ההופעות?
- נשבע באמא שלך
- כפרה עליה
- כל השיחה הזאת, מוכרת לי מאיפשהו
- כן, נו, אתה מכיר אותי, אני ממחזר את הטובים ביותר
- לא מפתיע אותי בכלל
- יש לך עוד משהו חשוב להגיד?
- מה תביא לי מההופעה הבאה?
- ככה אני אוהב אותך...

Lou Rhodes – Treat Her Gently :: Live at Jam for Bread
Balkan Beat Box - Ramallah - Tel Aviv
Vampire Weekend – White Sky :: Live at ABC Glasgow > flac
Vampire Weekend – Little Giant :: Live at ABC Glasgow > flac

3 comments:

Anonymous said...

לו רודס - נהדר!
מתי האלבום החדש?

Shachar said...

אני אשאל אותה בפעם הבאה שאראה אותה

Anonymous said...

http://www.myspace.com/revolutiondread
אתה חייב להקשיב, כמו גרסה מרעננת של balkan beat box