Friday, December 01, 2006

בוחן פתע בנושא דרדרי מדבר

שבו נא ילדים במעגל סביב שחר קשישא והסכיתו למעשייה מן העבר; לפני שנים רבות, בימים בהם באינטרנט עוד היה חור, פינג לא היה קיים בלי פונג ופורנו היה רק בקסטות וידאו, העברת מידע בין מחשבים נחשבה לחזית הטכנולוגיה. הדרך היחידה לעשות את זה היתה להשתמש במודם 14400, להתחבר ל-BBS ולקוות שאולי במהלך הלילה תצליח להוריד את גולדן אקס. בתקופה ההיא, ליצור מוזיקה במחשב היה דבר שהיה בהישג ידם של גיקי-על בלבד.
הייתי נורא רוצה לספר בדרמטיות על היום שבו גיליתי את "פאק בית ספר" (פעם לא אמרו ביצפר) ואיך שחיי השתנו אבל האמת היא שזיכרוני מתעתע בי; אין לי מושג איך התגלגל האוצר הזה לידי, מתי, מי יצר אותו ושאר תהיות קיומיות. מבחינתי הוא הופיע יש מאין. כנראה שזאת הסיבה שהוא הפך לסוג של קאלט מקומי.
איך שלא יהיה, יותר מדי מילים כבר נאמרו כהקדמה לקובץ mod קטנטן בן דקה עשרים ושלוש של טראש אמיתי - דאנס ביט אלים, אפקטים מהתחת, קללות, גרפסים וסגירת חשבונות אכזרית כמו שרק ילדים יכולים.
מי שמכיר בוודאי מזיל דמעה או מחייך, מי שלא בוודאי קופץ למסקנות על ילדות עשוקה מול מסך VGA. האמת, כמו תמיד, היא מה שאני אומר.

פאק בית ספר (מפ3)
Download Golden Axe

7 comments:

Anonymous said...

חופשי מחייכת!!!!!

Anonymous said...

ואוו.
סוף סוף כיתה ז' בחזרה.

Anonymous said...

חיוך כבר יש, עכשיו תורך לפרסם איך הגיע לידך אוצר נדיר זה!!

Anonymous said...

גדול!
ושאלה טכנית לגבי הגולדן-אקס, שעשה לי את היום! -
איך אני מפעיל אותו? פתחתי את הקובץ gold.exe והוא נתקע על המסך השחור של בחירת הצבעים.

Shachar said...

נ0ניק - הכל תודות לחבר יקר עם חוש ריח מפותח
הנה הלינק

רנן - פשוט הרצתי את הקובץ והכל עבד. זה די איטי והסאונד מחורבן אבל גם זה משהו

Anonymous said...

איפה איפה ימי כיתה ג' העליזים!!
אחח איזה יופי עשית לי את היום

Anonymous said...

איזה מגניב ניזכרתי בשיר עכשיו ואפילו לא ידעתי את שמו והייתי בטוח שהם אומרים "ועכשיו בוחן בנושא פרפרי מידבר" אבל הקישור שלך כבר לא עובד, יש דרך להשיג את השיר?