Monday, December 18, 2006

בין קודש לחול

מרוב יראת שמיים מ-Oi Va Voi שכחתי לספר על אוסף הגויים האקלקטי שעשה עבודה משובחת בחימום; Sunny Day Sets Fire הם רביעייה עם סולן איטלקי, מתופפת הונג קונגית זועמת (שמזכירה את הדמויות של Nara Yoshitomo) וגיטריסט ובסיסט בני האי. למרות שזאת הייתה אחת ההופעות הראשונות של ההרכב הזה, משהו תפס אותי מיד. החומר שלהם מגובש ובשל והם מופיעים מעולה. זה אמנם פופ פראקסלנס אבל הפופ הכי אינטלקטואלי, רגיש וספונטני שאפשר לבקש.
אם מישהו היה מכופף את ידי מאחורי גבי, ומבקש ממני להגיד כמו מי הם נשמעים, הייתי משתחרר מאחיזתו, מטיח את ראשו כנגד קיר בטון ומפטיר בשנינות לעבר גופתו המדממת: "אולי השינס. אבל את סאני דיי אני אוהב יותר".

Sunny Day Sets Fire – Wilderness
http://www.myspace.com/officialsunnydaysetsfire

3 comments:

Anonymous said...

מדוע הלינקים בצד בעברית מגיעים לי בג'יבריש?
אף על פי שהקידוד שלי הוא
UTF-8

Shachar said...

גיאחה, מדובר בוירוס חדשני ומתוחכם שאוכל אותיות בעברית ופולט אותם בג'יבריש. הוא עמיד בפני יו.טי.אפ8 וקידודים אחרים. בדרך נס הצלחתי להניס אותו מהבלוג עם שירים מהאלבום החדש של האול סיינטס
או בקיצור: בעיות באפגרייד לבלוגר בטא, ממש כמו הבאנר המעצבן שהופיע שוב למעלה

Anonymous said...

מה זה, החננים השתלטו על הבלוג! תעשו לזה נקסט נקסט נקסט פיניש, זה עוזר.