Monday, October 03, 2005

יאללה מכות 2

באופן עקרוני אני לא אוהב המלצות שליליות, אני פשוט מעדיף לאכול את החרא בעצמי. אני גם לא כל כך אוהב לתת המלצות שליליות, אבל הפעם מדובר במקרה מיוחד.
הטריילר של Ong Bak השאיר אותי קפוא וממלמל ביראת קודש "אונג באק...טוני ג'ה...". אחרי הסרט כבר לא מילמלתי כלום אלא זעקתי לשמיים "אלוהים! למה הוא לא היה יכול למות בתאונת עבודה?".
זה נכון, טוני ג'ה באמת מדהים. חוץ מהעובדה שיש לו כריזמה כמו לדובי גל. והמכות בסרט ממש מעולות, מהטובות שראיתי. כמה חבל שהם תקועות בתוך הסרט הכי משעמם, דבילי ומעיק בז'אנר שגורם ל"ספורט הדמים" של ואן דם להראות כמו יצירת מופת של פליני.
כל מה שאני מאחל לאדון ג'ה זה מפגש עם כל משטרת הגירה ביום שישי בתחנה המרכזית בת"א. זה בטח יהיה יותר מעניין מהסרט.

1 comments:

Anonymous said...

Tokyo, next time why don't you stay 'not so awake' through out the whole thing? or try a co production of scandinavian asian kunf fu?
learn something from your dov for once in your life.
It will surely be handy for better sleeping.

Ta Ta,
Dov.