Wednesday, October 12, 2005

שהאל ישמור

עוד לא נרגעתי מהעובדה שכמעט ועבר לידי החדש של Elbow ופתאום אני מגלה באישון לילה ש - Deus הוציאו אלבום חדש ואנונימי לפני יותר מחודש. לתופעה שכזאת יכולים להיות בדיוק שני הסברים:

1. האלבום כל כך מחורבן שלאף אחד לא אכפת ממנו. לא מעניין אותי. עדיין שווה שמיעה ולו רק בגלל חסד נעורים. וחוצמזה, חסרים דברים מחורבנים שיש הייפ היסטרי מסביבם?
2. כל האנשים שאני מכיר וגם אלה שאני לא מכיר, ניסו להסתיר ממני את האלבום כחלק מקונספירציה מכוונת כלפי שאת קנה המידה שלה עוד קשה לי להעריך (תספורת קארה זה לא גברי? אני לא מבין...)

בכל אופן, דאוס חזרו אחרי 6 שנים עם Pocket Revolution ואפילו עוד לא הספקתי לשמוע יותר מכמה שירים ולראות קליפ אחד שלהם. עד כה הפרוגנוזה שלי אומרת שהם נשמעים מבוגרים מתמיד, האנרגיות והנמרצות שלהם עברו חלפו ועוד לגמרי לא ברור אם נשאר להם מה להגיד.
אם למישהו יש מה להוסיף, עכשיו זה זמן טוב. אני הולך לשמוע את הדיסק.

dEUS – 7 Days, 7 Weeks

6 comments:

Anonymous said...

זה באמת קשה. ובאמת אין אנרגיות.
אני מנסה להביא את עצמי להקשיב לזה עוד פעם. זכור לי שהיה איזה שיר אחד שהיה זכור לי.

Shachar said...

היו לפחות שני שירים שאתה זוכר...תפשפש ותשלוף את שני אלה
suds & soda (worst case scenario)
little arithmatics (a bar under the sea)

Anonymous said...

אל תעליב,
זוכר כל תו מהאלבומים האלה.

דיברתי על החדש.

Shachar said...

סליחה. אי הבנה תמימה. לוקח בחזרה. ואגב, אחרי כמה שמיעות אני חושש שהאלבום באמת קקה

reign said...

למה קקה?
חברים, תנו צ'אנס. אף אלבום שלהם לא היה מסריח. תמיד יש משהו טוב שקורה במוזיקה שלהם. אני אהבתי את החדש, הוא מרענן מאוד. לא הדבר הגאוני ביותר שהוציאו, אבל עדיין. בכל מקרה, לא לשכוח שחצי מהלהקה התחלפה..
אולי אני משוחד. אני הולך לראות אותם עוד שבועיים.

Anonymous said...

פוקט רבולשן נשמע עייף, מבולבל ו...כל דבר חוץ מדאוס.