Thursday, October 27, 2005

Jane


אתמול הייתי באירוע ההשקה של פסטיבל הסרטים הבינ"ל של סטוקהולם. הופיעה שם להקה בשם המתנוסס בראש הפוסט, שניגנה מוזיקה דמויית מורצ'יבה – פאנקי, קצת דראם נ' בייסי, עם נגיעות של סיקסטיז/סבנטיז, בסך הכל הם היו טובים. על הבמה היו בו-זמנית:
גיטריסט שנראה כמו ברוקר לא מוצלח אבל מרביץ פרצופי עצירות שטרם נראו כמותם.
מתופף ובאסיסט שכנראה הם אלה ששיחקו את האחים הלבקנים ב-Matrix reloaded.
מתופף קונגות שבטח קוראים לו קורקי. או שהבנתם או שלא.
חצוצרן שכנראה פוטר מוקדם יותר באותו יום ממשרת מסדר קרטוני חלב בסופר.
טרומבוניסט שהתחיל לעבוד באותו יום כמסדר קרטוני חלב בסופר במקום החצוצרן.
זמרת רקע שנראית כמו הילדה-הכי-יפה-בגן-אבל-בכל-זאת-לא-מקובלת עם צמידים של וונדר וומן וכובע של סבא שלי.
עד עכשיו הכל אמת וגם זה – ראפר טנזני עם ראסטות בגובה 1.60 מ' ועם ידיים כ"כ קצרות שהוא נראה כמו גירסת ההיפ-הופ של דובוני אכפת-לי.
אחיו למחצה של הדובון אכפת-לי שנראה כמו פליט סומאלי, אבל קצת נשי.
הם היו מגניבים, אבל אני, אני בהיתי כל הזמן במחשוף של הזמרת השבדית שנראתה בדיוק כמו שאתם מדמיינים...

4 comments:

Anonymous said...

יש סיכוי שתוסיף לינקים לשירים שלהם או לאתר (ניסיתי לחפש לבד בחוסר הצלחה אני לא סתם עצלן...)

Shachar said...

אתה מצחיק אתה....ברוך שובי. בקרוב הפוסט הארוך בעולם

Roi said...

I couldn't find any links or mp3s of theirs either, still looking...

Anonymous said...

מזכיר לי את Jah-coozi (חפשו את הלהיט "Fish" בסולסיק)