Saturday, October 08, 2005

עוד משהו שצים לא צריכים להתעלם ממנו

את החיבה שלי לכל מה שאסיאתי אין טעם להסתיר. במוזיקה, לצערי, כמעט ואין לזה ביטוי. עד כמה שאני סובלני ופתוח אני כמעט לא נופל על דברים שבאו מהמזרח הרחוק ולא נשמעים לי כמו חלק מהפסקול של Tekken . עד שנפלתי על ה-EP החמוד הזה של Gutevolk. הוא נשמע מספיק קרוב לדברים שאני מכיר ואוהב ועדיין יש לו את הטוויסט העדין והמינורי שכל כך קוסם בכל התרבות הזאת.
מאחורי ההרכב עומדת יפנית קטנה (מפתיע) ולא ממש יפה שהוציאה כבר שני דיסקים קודמים. יכול להיות שאני נסחף פה, אבל מבחינתי המוזיקה שלה לא נופלת מ-
mum וסיגור רוס. יש לה עוד מה ללמוד מהידידים האיסלנדים ויש סיכוי לא קטן שהיא תלמד, תפנים ותראה לכולם מאיפה משתין הניגירי. אם זה עובד בהופלנדית זה יעבוד גם ביפנית. ואם לא, נעשה לה שצוג'י-גירי.

Gutevolk - Twinkle Star's Cycling Bolero
Gutevolk – Light Parade

0 comments: